تربت جام معطر به عطر جامه رزم سیدالشهدای مقاومت شد

سلسله محافل شهدایی مردم ولایتمدار تربت جام معطر به عطر لباس رزم شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش معطر شد.
کد خبر: ۵۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 29January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، «ابراهیم شبان» عضو موسسه یاد یاران در خصوص اجرای طرح بوی پیراهن یوسف اظهار داشت: با اجرای این طرح از سوی موسسه یاد یاران نیشابور، تربت جام میزبان لباس رزم حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش شد.

وی بااشاره به اینکه موسسه یاد یاران به‌صورت آتش به اختیار کار می‌کند و به هیچ سازمانی وابسته نیست و سربازی امام زمان (عج) برای ما افتخار است، تصریح کرد: بیش از چهار سال است که طرح بوی پیراهن یوسف از کربلا آغاز شد و اکثر نقاط کشور این برنامه معنوی و شهدایی را با قوت اجرا شد که اگر مورد عنایت شهدا قرار نمی‌گرفتیم، الان تربت جام نبودیم.

شبان با اشاره به تلفیقی بودن این منطقه وحدت‌آفرین، خاطرنشان کرد: علاقه عجیبی به شهدای اهل سنت دارم و بارها گفته‌ام پای بچه‌های اهل سنت را می‌بوسم. به عنوان سرباز و خادم‌الشهدا به خود افتخار می‌کنم که روایتگر خاطرات شهدای والامقام هستم.

تربت جام معطر به عطر جامه رزم سیدالشهدای مقاومت شد

عضو موسسه یاد یاران ادامه داد: مردم شهرستان تربت جام باید به خود ببالند که شهید محسن حججی، شهید ابو مهدی المهندس و سایر شهدای جبهه مقاومت در جمع آنها حضور دارند و لطف الهی بیش از هر وقت دیگر شامل حال آن‌ها شده است.

این خادم‌الشهدا از گنجینه‌ای که مزین به نشان آستان قدس رضوی است رونمایی کرد و بیان داشت: این لباس، جامۀ خاکی حاج قاسم سلیمانی عزیز است که با آن در سوریه حضور پیدا می‌کرد و اینک تربت جام با بوی پیراهن یوسف عطرآگین شد و میزبان حاج قاسم سلیمانی و تعداد دیگری از شهدای جبهه مقاومت شده است.

وی گفت: طرح بوی پیراهن یوسف یک طرح ابتکاری است که با جمع‌آوری البسۀ شهدای والامقام و بردن آن‌ها در محافل و مجلس دلدادگان و ارادتمندان شهدا سعی در زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا دارد.

تربت جام معطر به عطر جامه رزم سیدالشهدای مقاومت شد

شبان تصریح کرد: در همین راستا سفره شهدایی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول گروه جهادی خاتم‌الانبیاء(ص)، خانواده‌ها و خادمین شهدا، با چیدن البسه شهدا و معرفی آن‌ها و مرثیه‌سرایی ذاکرین اهل‌بیت علیهم‌السلام در منزل روحانی جهادگر شهید حجت‌الاسلام محمد صادق دارایی از دیار تربت جام برپا شد و در پایان جامۀ مطهر این شهید روحانی به کاروان شهدا پیوست.

عضو موسسه یاد یاران جمع‌آوری دل‌نوشته‌های خانواده‌های شهدا از دیگر اقدام‌های این طرح برشمرد و یادآور شد: در این راستا فرزندان شهدا دل‌نوشته‌هایی را به یادگار به طرح بوی پیراهن یوسف اهدا می‌کنند.

تربت جام معطر به عطر جامه رزم سیدالشهدای مقاومت شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار