معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خبر داد؛

تشکیل ۱۹ کمیته کاری برای برگزاری آیین دهه فجر در آبادان

عباسپور به تشکیل ۱۹ کمیته کاری برای برگزاری آیین دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: با توجه به توطئه‌های دشمن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار شود.
کد خبر: ۵۶۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 29January 2023

تشکیل ۱۹ کمیته کاری برای برگزاری آیین دهه فجر در آبادانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «احسان عباسپور» معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان امروز در نشست شورای اداری آبادان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی و غربی‌ها از ایران اسلامی قدرتمند هراس داشته و احساس خطر می‌کنند و هرلحظه آماده فتنه جدید هستند.

وی با تاکید بر انجام کار جهادی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان برای خدمت به مردم گفت: اولویت کاری مدیران در مرحله اول رفع مشکلات مردم و برداشتن موانع در پیش پای آنها باشد و اینکه در اجرای قانون خط قرمزها را رد نکنیم.

عباسپور به تشکیل ۱۹ کمیته کاری برای برگزاری آیین دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: با توجه به توطئه‌های دشمن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار شود.

فرماندار آبادان ادامه داد: دشمن سعی دارد با تبلیغات نادرست علیه کشور، مردم را دور از نظام نشان دهد در صورتی که مردم همواره پشتیبان انقلاب و کشور بوده و هستند و بدون شک حضور آنها در صحنه و حمایت از انقلاب اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

وی با تاکید بر بیان خدمات نظام و دولت به مردم توسط مسوولان محلی در دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: بیان خدمت دولت امیدواری مردم به نظام را افزایش می دهد لذا دستگاه‌های خدمات رسان باید اطلاع رسانی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

عباسپور خواستار تولید محتوای فرهنگی و فضای شاد و با نشاط در شهر با توجه به در پیش بودن دهه فجر اعیاد ماه رجب و شعبان شد و گفت: برگزاری آیین‌های مذهبی و دینی آرامش درونی و رضایتمندی عمومی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار