ما مقاوم هستیم/

اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب

نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد از جوار تربت پاک شهدای یاسوج عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
کد خبر: ۵۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ - 29January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیینی از جوار تربت پاک شهدای یاسوج عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: در نخستین مرحله از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور ، ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر استان به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: برنامه اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیلاتی دفاع مقدس تا پایان سال ادامه دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان در ۹ مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح چگونگی تحمیل جنگ بر نظام نوپای اسلامی توسط استکبار جهانی، تصریح کرد: بررسی تاریخ نشان می دهد در دوره های مختلف بخش هایی از خاک ایران از نقشه کشور جدا و ضمیمه دیگر کشورها شده است.

خرم‌دل تاکید کرد: دشمنان تلاش داشتند در جنگ تحمیلی، خوزستان را از ایران جدا کنند اما برای نخستین بار در تاریخ، جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در جنگ تحمیلی به دست دشمن بیفتد.

وی خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: برای نگهداشتن کشور، هزاران جوان جان خود را از دست دادند و شما با ورود به مناطق عملیاتی پا جای پای شهدا می گذارید پس از این سفر بیشترین بهره را ببرید.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه راهیان نور را به نوعی تجلیل از دلاوری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس دانست و از دانش آموزان خواست با تبعیت از ولایت امر و رعایت حجاب اسلامی راه شهیدان را ادامه دهند.

خرم‌دل به دانش آموزان توصیه کرد خاطرات خو را در این سفر گردآوری کنند تا توسط آموزش و پرورش تدوین و منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار