مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی:

پویش «هر خانه یک پرچم» همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

«رضایی» گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر پویش «هر خانه یک پرچم» و پویشی با کلیدواژه «ایران ما» در سطح استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 29January 2023

پویش «هر خانه یک پرچم» همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سجاد رضایی» مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی امروز(یکشنبه) در امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی‌ با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در بسترهای مختلف به ویژه جنگ رسانه‌ای، اظهار داشت: در این جنگ نقطه هدف دشمن گسست بین مردم و نظام است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در واقعیت نتوانست اقدامی انجام دهد و بیشتر تصویری در فضای مجازی ایجاد کرد، گفت: موضوع فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و انتشار محتوای مطلوب متناسب با شرایط نیز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر فریضه «جهاد تبیین» اشاره کرد و متذکر شد: یکی از بسترهای جهاد تبیین، فضای مجازی و رسانه‌ای است لذا تکالیفی بر دوش متولیان قرار گرفته و باید تلاش کرد از این طریق دستاوردهای انقلاب در ۴۴ سال گذشته برای مردم به‌درستی تبیین شود.

رضایی افزود: تا پایان بهمن‌ماه پویشی با کلیدواژه «ایران ما» در فضای مجازی اجرا می‌شود که در خراسان جنوبی با نام «خاوران ما» خواهد بود و در قالب این پویش باید دستاوردهای منطقه‌ای و استانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت فرد رسانه اجرا شود تا مقایسه خدمات از دید مردم برای مخاطبان روایت شود.

وی از اجرای همایش مجاهدان سایبری همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری بیش از ۳۰ نشست مجازی با موضوع رسانه، خدمات و دستاوردهای نظام در بستر پیام‌رسان‌های داخلی، برگزاری کارگاه‌های موضوعی سواد رسانه‌ای، برگزاری پویشی با محوریت پرچم ایران، اجرای پویش «هر خانه یک پرچم» و تزیین محلات، جمع‌آوری خاطرات بزرگان محلات، مسابقات تولید محتوا، ایستگاه فضای مجازی، مسابقه عکاسی موبایلی از راهپیمایی بخشی از برنامه‌های دهه فجر در قالب کمیته فضای مجازی است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۵۰ عنوان برنامه در کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ستاد دهه فجر جهت اجرا پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: انتشار محتوا ویژه دانش‌آموزان و عکس نوشت از وصیت‌نامه شهدا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

«فرشته اسدزاده» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز در این نشست به به اقدامات دولت سیزدهم به خصوص در حوزه بانوان اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه‌های اقناعی و تبیینی برای بانوان در دهه فجر پیش بینی‌شده و مهم‌ترین هدف معرفی دستاوردهای حوزه زنان در ۴۴ سال از تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در ۱۱ بهمن‌‌ میزبان خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهیم بود و فیلم مستند «معجزه بناسان» اکران خواهد شد، تصریح کرد: با همت حوزه هنری استان محفل ادبی «زن در آینه شعر انقلاب» برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان استان، برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی توسط بانوان تبیین‌گر، بازدید و تجلیل از صنوفی که فروشندگان محجبه در آن‌ها مشغول به کار هستند، برگزاری اعتکاف مادر و کودک و بیان دستاوردها و ارائه الگوهای مناسب به‌ویژه برای نوجوانان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها