مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

آمادگی تیم‌های هلال احمر زنجان برای ارائه خدمات در خوی

«موسوی» گفت: تیم‌های تخصصی درمان اضطراری (BHCU) و تیم سحر (سفیران حمایت روانی) هلال احمر این استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله‌زده برخوردار هستند.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 29January 2023

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، «سید قاسم موسوی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در حاشیه آماده‌باش نیروهای هلال احمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وقوع زلزله شامگاه گذشته در شهرستان خوی و با توجه به اینکه زنجان معین آذربایجان غربی است به محض وقوع این حادثه بلافاصله اعلام فراخوان و آماده‌باش به همه نیروها در شهرستان‌ها و پایگاه‌ها داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد: شامگاه گذشته سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) همراه با تجهیزات مورد نیاز بلافاصله به این منطقه زلزله زده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات امدادی این تیم‌های اعزامی در شهرستان خوی آغاز شده است، تاکید کرد: با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شامگاه گذشته یک محموله چادر امدادی به میزان 400 دستگاه بارگیری و به این شهرستان ارسال شد.

موسوی خاطرنشان کرد: دو تیم تخصصی درمان اضطراری (BHCU) و تیم سحر (سفیران حمایت روانی) هلال احمر استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردار هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌ها متشکل از اعضای داوطلبان و جوانان است که در حالت آماده‌باش قرار دارند و به محض اعلام نیاز جمعیت هلال احمر کشور این تیم‌های تخصصی در منطقه زلزله زده خوی برای امدادرسانی حضور خواهند یافت.

شامگاه شنبه زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین خوی را لرزاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها