مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

۱۲۷ طرح گازرسانی طی دهه فجر در زنجان افتتاح می‌شود

«سلیمانی‌نژاد» با اشاره به اینکه ۱۲۷ طرح گازرسانی طی دهه فجر در زنجان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد، گفت: این پروژه‌ها با بیش از ۱۸۰ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان اعتبار افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 29January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «رحیم سلیمانی‌نژاد» مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۱۲۷ طرح گازرسانی در استان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با بیش از ۱۸۰ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان اعتبار، در دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه  شرکت گاز استان زنجان در دهه فجر ۱۰۰ طرح گازرسانی را افتتاح و عملیات اجرایی خواهد کرد، خاطر نشان کرد: در این ایام گازرسانی به ۲۷ روستا در استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با صرف هزینه‌ در دهه فجر ۸۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان، ۴۱ پروژه روستایی قابل افتتاح خواهد بود، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۶۷۵ روستای استان به شبکه گاز کشور متصل شده است.

این مسئول با بیان اینکه در دهه فجر امسال، عملیات گازرسانی به ۵۴ واحد صنعتی و تولیدی افتتاح شده و یا به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها با صرف هزینه ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، در سطح استان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه افتتاح خط تغذیه تقویتی شهر زنجان، گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری و شهرک صنعتی IT، طرح گازرسانی به شهرک صنعتی ولیعصر سلطانیه، گازرسانی به پروژه نهضت ملی مسکن و سایت برکت زنجان از جمله پروژه‌های افتتاحی این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها