در آغاز رقابت فعالان فضای مجازی مطرح شد؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: فعالان فضای مجازی بسیج تولیداتی درباره نابودی اسرائیل و آزادی قدس داشته باشند

سردار سلیمانی موضوعاتی که گروه‌ها باید بر اساس آن‌ها به تولید محتوا بپردازند را اعلام کرد و گفت: نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف یکی از سوژه‌ها است.
کد خبر: ۵۶۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 29January 2023

فعالان فضای مجازی بسیج تولیداتی درباره نابودی اسرائیل و آزادی قدس داشته باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در آغاز رقابت ۶۰۰ فعال فضای مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که عصر امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب سرآغاز عصر جدیدی در تاریخ بشریت محسوب می‌شود؛ عصر‌های جدید در تاریخ بشریت زیاد نیستند؛ در گذشته رنسانس در غرب آغاز یک عصر جدید بود. بشریت اگر خود را فارغ از هدایت الهی نمی‌دانست، شاید امروز وضع ساکنان کره زمین متفاوت بود، اما نخبگان آن عصر بر اساس فرهنگ غرب انسان را فارغ از هدایت الهی دانستند و امروز وضع دنیا و حتی جهان اسلام متأثر از آن دوره است.

سردار سلیمانی ادامه داد: تشکیل دولت صهیونیستی در سایه مکاتبی سیاسی برآمده از دل نظریات رنسانس و دو جنگ جهانی که قدرت‌های اروپایی خالقان آن بودند، صورت گرفت و آن‌ها با تمسک به همین ابزار‌های سیاسی به صورت جعلی دولت جعلی را در قلب جهان اسلام تعبیه کردند و نه تنها صلح را از جهان اسلام بلکه از جهان به گروگان گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پیروزی انقلاب همراه شد با تحولات فناورانه و فضای مجازی که یک فرصت بی‌نظیر در اختیار ملت ایران و جهان اسلام قرار گرفت تا تحولات مد نظر خود را در عصر جدید شکل دهند. این فناوری‌ها نه تنها تهدید محسوب نمی‌شود، بلکه بدون تردید بنیان پیشرفت‌های غرب بر پیشرفت‌های مسلمانان بنا شده است، این پیشرفت‌ها از آن تمدن غرب نیست بلکه تجربه بشری و حاصل تلاش همه بشریت است.

وی با طرح این سؤال که چرا تمدن غرب نتوانست بشریت را به صلح برساند و چرا چیز جدیدی برای عرضه کردن ندارد، گفت: تقریباً غرب چیز جدیدی برای عرضه ندارد، اما ملت ایران بر اساس دوره جدیدی که ایجاد کرد، حرف‌های جدید عدالت‌خواهی برای بشریت را دارد که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید این دوره را سرعت بخشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رویداد‌های فضای مجازی و شرکت شما در چنین رویدادی به عنوان پیش‌قراول و کنشگران نیروی سایبری ملت ایران برای عصر جدید باید با نگاه تحقق مردم‌سالاری دینی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این آغاز راه است و راه طولانی در برابر شما جوانان با استعداد و هوشمند قرار دارد و ما از هیچگونه حمایتی از شما دریغ نخواهیم کرد. این روز‌ها خبر‌های خوشی از داخل سرزمین‌های اشغالی می‌شنوید و باور فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملاً در دسترس است.

سردار سلیمانی در ادامه موضوعاتی که گروه‌ها باید بر اساس آن‌ها به تولید محتوا بپردازند را اعلام کرد و گفت: نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف یکی از سوژه‌ها است.

وی ادامه داد: در موضوع بازی‌های موبایلی قرآن و عترت، اقتدار ایران، گردشگری سلامت، ورزش، محله اسلامی و در نرم‌افزار ویژه تلفن همراه موضوعات قرآن و عترت، محله اسلامی، آموزش و تربیت جزو موضوعات مسابقه هستند.

در ادامه از دو برنده دوره سوم این رویداد فرزاد نریمان‌زاده از استان آذربایجان شرقی و سیدمحمد حسینی تولیدکننده برتر از استان یزد با اهدای لوح تقدیر و از پوستر دو محصول فاخر پویانمایی رزق و روزی حلال و بازی هاتف رونمایی شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار