استاندار مرکزی:

نظام رسانه‌ای غرب تلاش می‌کند ادراک جامعه را تغییر دهد

«مخلص الائمه» گفت: نظام رسانه‌ای غرب تلاش می‌کند ادراک جامعه را تغییر دهد و اجازه ندهد پیشرفت‌ها دیده شود، اما تاکنون موفق نشده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 29January 2023

نظام رسانه ای غرب تلاش می کند ادراک جامعه را تغییر دهدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی امروز (یکشنبه) در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: در حوزه اطلاع رسانی که ذیل بحث سواد رسانه‌ ای مدیران قرار می گیرد نقاط ضعف، جدی است و ارتباط مدیران با رسانه ضعیف است، با ضعف روابط عمومی ها نیز مواجه هستیم که علل مختلفی می تواند داشته باشد.

استاندار مرکزی در ادامه با بیان اینکه به میانه دهه پنجم انقلاب نزدیک می شویم تصریح کرد: این یک میانه منحصر به فرد است، در حالی به میانه دهه پنجم می رسیم و درحالی گام دوم انقلاب را برمی داریم که بسیاری از انقلاب های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: علیرغم همه دست اندازهایی که دشمن به روش های مختلف ایجاد کرده  اما در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رفاه عمومی، بدون تردید پیشرفت های خوبی داشته ایم هرچند که با وضعیت مطلوب فاصله داریم اما در شرایط رو به جلو قرار داریم.

وی ادامه داد: نظام رسانه ای غرب تلاش می کند ادراک جامعه را تغییر دهد و اجازه ندهد پیشرفت ها دیده شود اما تاکنون موفق نشده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه نماد این موفقیت ها دهه فجر  است گفت: نوع نگاه دولت سیزدهم به آرمان های انقلاب متفاوت است و این تفاوت نگاه باید در این دهه به خوبی به نمایش گذاشته شود.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: مهمترین جهاد مسئولان، جهاد در راستای افزایش اعتماد و امید بین مردم و بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد مردم است.

وی بیان کرد: در خدمت رسانی دچار اختلال هستیم، چندسالی موتور دولت خاموش بوده و به حرکت درآوردن آن نیاز به یک تلاش ویژه و شبانه روزی دارد تا در نهایت این خودرو شتاب بگیرد. جهاد نظام اداری‌ها، افزایش رضایتمندی مردم و مبارزه با ناکارآمدی است، مدیران باید تلاش لازم جهت افزایش کارآمدی دستگاه خود را انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک اقدام تاثیرگذار بیان کرد: در شرایط کنونی برگزاری این اردوها به شدت نیاز است. تمامی دستگاه های اجرایی استان نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور مسئولیت دارند و فرمانداری ها نیز باید ظرفیت شهرستان را برای این مهم بسیج کنند، همچنین شهرداران باید خود را متولی فرهنگ شهری بدانند، شهردار و شورای شهر سکولار نمی خواهیم.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در دهه فجر امسال هیچ برنامه کلنگ زنی وجود ندارد مگر اینکه مراحل قانونی آن طی شده باشد، سیاست دولت سیزدهم، کلنگ زنی نیست.

انتهای پیام /  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار