معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

رعایت حجاب از قوانین کشور است

«جان‌نثاری» گفت: رعایت حجاب از قوانین کشور است و کسی که قانون را زیر پا می‌گذارد ابتدا باید تمکین به قانون را بیاموزد.
کد خبر: ۵۷۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ - 29January 2023

رعایت حجاب از قوانین کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عصر امروز (یکشنبه) در قرارگاه حجاب و عفاف استان، اظهار داشت: در خصوص حجاب و عفاف بایستی اتفاق‌نظر و یک صدایی میان اعضای قرارگاه وجود داشته باشد و بدانید که قرارگاه همه مطالب عنوان شده را می‌سنجد و با آنها منطقی و معقول برخورد می‌کند.

وی با تأکید بر پیگیری‌ها به منظور رعایت قانون حجاب عنوان کرد: بایستی رفتار، عملکرد، رویکرد و اقدامات اعضای قرارگاه حجاب و عفاف با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشد تا به نتیجه قابل قبول دست یابیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: بایستی از ظرفیت سمن‌ها در حوزه حجاب و عفاف بهره‌مند شویم. در این راستا جوانان انقلابی به تشکیل سازمان های مردم نهاد تشویق و ترغیب شوند تا در چارچوب قانون امور پیگیری و مورد حمایت قرار بگیرند.

جان‌نثاری تاکید کرد: منشور اخلاقی سازمان‌ها که یکی از بندهای آن در خصوص رعایت حجاب است؛ در تمام دستگاه‌های دولتی در معرض دید عموم قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در اقدامات سلبی هدف نظم دادن به جامعه و رعایت قانون است، اضافه کرد: در قانون کشور ما حفظ حجاب به صراحتا آمده؛ از این رو در اقدامات سلبی محور اجرای قانون حجاب و در اقدامات ایجابی محور اصلی تعمیق باورهای نسبت به حجاب است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: صراحتا می گوییم که حجاب از قوانین کشور است به همین دلیل خدمت‌رسانی به فرد قانون گریز قابل توجیه نیست. کسی که قانون را زیر پا می گذارد ابتدا باید تمکین به قانون را بیاموزد.

جان‌نثاری متذکر شد: لازم است رعایت قانون عفاف و حجاب در دستگاه ها توسط کارکنان و تذکر به مراجعه کنندگان جزو ارزیابی های مدیریتی مدیران قرار بگیرد. مدیری که به حکم خداوند در خصوص حجاب بی‌توجه است باید نمره منفی بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار