فرماندار شهرستان بهار:

ایران اسلامی با قدرت در برابر استکبار ایستاده است

«نباتی» گفت: ایران اسلامی با قدرت در برابر استکبار ایستاده و خواهد ایستاد و دشمن نفس‌های پایانی خود را می‌‌کشد.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 29January 2023

ایران اسلامی با قدرت در برابر استکبار ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای اداری بخش صالح آباد به ریاست فرماندار شهرستان بهار و با حضور ائمه جمعه بهار و صالح آباد، بخشدار و رؤسای ادارات اجرایی این بخش در سالن جلسات بخشداری صالح آباد برگزار شد. 

«روح اله نباتی» فرماندار شهرستان بهار در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری شورای اداری در بخش‌ها، اظهار داشت: این جلسات در جهت ایجاد همگرایی و همکاری بیشتر در بخش و شهرستان تشکیل می‌شود و اقدامات گذشته و پیش رو مورد تحلیل بررسی قرار می‌گیرد. 

وی افزود: حرکت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در یک مسیر مشخص، منسجم و هماهنگ کارآمدی این ارگان‌ها را افزایش می‌دهد و خدمت رسانی بیشتر صورت خواهد پذیرفت. 

نباتی در بخشی دیگر از سخنانش بیان داشت: تا وقتی که آمریکای جنایتکار اقدامات خصمانه خود را در همه عرصه‌ها بر علیه حاکمیت و ملت ایران ادامه داده و حالت فوق‌العاده را تمدید می‌کند، همچنان باید با حساسیت اقدامات دشمن را با بصیرت واکاوی و بر ضد آن عمل کنیم.

وی گفت: دشمن تمام سعی تلاش خود را با تحریم، تهدید، ترور و ایجاد مشکلات اقتصادی و غیره انجام می‌دهد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد تا با روی کار آوردن حکومتی دست نشانده، ایران را به نوکری بگیرد، اما ایران اسلامی با قدرت در برابر استکبار ایستاده و خواهد ایستاد و دشمن نفس‌های پایانی خود را می‌‌کشد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست با صحبت بی‌واسطه با مردم و حرکت در مسیر جهت جهاد تبیین، امیدواری و دلگرمی و روشنی آینده را بازگو کنیم تا دشمنی که با عملیات روانی گسترده در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در کشور است، شکست بخورد.

وی بیان داشت: با زحمات بخشدار بومی صالح آباد وضعیت بخش مطلوب و خوب است. مدیران جهادی در تراز انقلاب اسلامی با تعامل خوب با مردم و مسئولین بالادستی امور را به پیش می‌برد و ثمره خدمت آن‌ها را همه مردم می‌بینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار