فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

هدف دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی هویت‌زدایی از نسل جوان است

سردار «ریحانی» گفت: هدف دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی هویت‌زدایی از نسل جوان است و برای رسیدن به این هدف برنامه دارد و اهداف دشمن در فتنه‌های اخیر براساس راهبرد‌ها و تاکتیک‌هایی بود.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 29January 2023

هدف دشمن در فضای رسانه ای و مجازی هویت زدایی از نسل جوان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همواره با حضور و پشتیبانی مردم در صحنه های مختلف، امیدهای دشمن به یاس و ناامیدی تبدیل شده است و براساس وظیفه و مسئولیت که بر عهده همه ما است می بایست ایام دهه فجر را با حجم و کیفیت بیشتر و با شکوه تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین در برنامه های پیش رو، افزود: خواهران و برادران بسیجی با جایگاه علمی که دارند جهاد امیدآفرینی و ترسیم آینده روشن را برای مخاطبان خود به کار گیرند و با معرفی قبل از انقلاب به نسل جوان امروزی، مسئولیت جهادی خود را ایفا کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: باید تببین شود که قبل از انقلاب به چه صورت بوده و دستاوردهای انقلاب چه داخلی و چه منطقه ای، تببین شود و نسل امروز بداند که سختی های پایدار نیستند و دشمن به دنبال هویت زدایی از انقلاب است و شما بسیجی ها نگذارید از انقلاب هویت زدایی شود.

وی ادامه داد: هدف دشمن در فضای رسانه ای و مجازی هویت زدایی از نسل جوان است و برای رسیدن به این هدف برنامه دارد و اهداف دشمن در فتنه‌های اخیر براساس راهبردها و تاکتیک هایی بود که لازم است برای این دست اتفاقات تاکتیک های پیش بینی شود.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه توان و قدرت ایران اسلامی برای دشمن قابل تحمل نیست، گفت: دشمنان با راهبرد اسلام ستیزی و اسلام هراسی به دنبال تغییر نقشه دنیا هستند و دشمن از توان دفاعی ایران اسلامی، ناراحت است و اغتشاشات را ایجاد کردند که ایران به مذاکره برگردد و برجام بر اساس خواسته آنها احیا شود که در هدف خود موفق نبوده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار