آغاز اعزام ۱۶۰۰ دانش آموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم از آغاز اعزام هزار و ششصد دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 29January 2023

آغاز اعزام ۱۶۰۰ دانش آموز دختر قمی به اردوی راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «امیر جعفری» معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) اظهار داشت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها، از جانگذشتگی‌های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می‌شوند و با حضور در یادمان‌های شهدا از آن‌ها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

جعفری ادامه داد: در آذرماه امسال حدود ۷۰۰ دانش آموزان پسر مدارس متوسط دوم استان قم در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اعزام دانش آموزان دختر قمی دومین سری از اعزام به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور است.

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه، هزار و ششصد دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: از امروز یکشنبه ۹ بهمن ماه اعزام راهیان نور دانش‌آموز قمی آغاز شد و این دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

جعفری ادامه داد: دانش آموزان در ۱۰ مرحله و هر بار در قالب چهار دستگاه اتوبوس تا پایان بهمن ماه راهی اردو‌های راهیان نور می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها