دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با رییس دانشگاه محقق اردبیلی

«واحد» با رییس دانشگاه محقق اردبیلی دیدار و در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 30January 2023

«واحد» با «چمنی» دیدار و در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل صبح امروز (دوشنبه) با حضور در دانشگاه محقق اردبیلی با «اسماعیل چمنی»رییس دانشگاه محقق دیدار و در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی با وی گفت‌وگو کرد.

واحد در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه و دانش جویان از مهم ترین مخاطبان و جامعه هدف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به شمار می روند و رابطه فرهنگی دو طرف باعث رشد و تعالی فرهنگ ایثار و جهاد در بین نسل جوان می شود و فضای سالم مبتنی بر اخلاقیات و اسلام ناب محمدی را در دانشگاه به دنبال خواهد داشت.

واحد در ادامه، خواستار توجه جدی دانشگاه محقق به ارائه 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس شد و افزود: با انتصاب ریاست جدید دانشگاه و علاقه مندی وی به گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در محیط های آموزشی پیش بینی می شود ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس، تدوین پایان نامه های مقاطه ارشد و دکتری با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس بیش از گذشته جدی گرفته شود.

«اسماعیل چمنی» رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان فرهنگی متعالی و انسان ساز در بین اقشار مختلف جامعه از جمله دانش جویان و اساتید ترویج شود و این امر اگر به صورت صحیح در جامعه پیاده شود کشور را بیمه خواهد کرد.

چمنی افزود: دانشگاه محقق بر اساس نیاز فرهنگی روز جامعه و به ویژه مراکز آموزش عالی، آمادگی دارد در برنامه های فرهنگی دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همکاری و مشارکت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها