نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولیت‌ها امانت خدا هستند/ کار در حوزه‌های علمیه مقدس است

آیت‌الله «محمدی لایینی» گفت: هر کسی مسئولیتی دارد باید بداند که این امانت خداست، کار یک طلبه یا روحانی سخت‌تر از دیگران است.
کد خبر: ۵۷۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷ - 30January 2023

مسئولیت‌ها امانت خدا هستند / کار در حوزه‌های علمیه مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مازندران، ضمن تبریک سالروز ولادت امام جواد (ع) و امام علی (ع)، ایام رجب و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از فعالان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان صمیمانه تشکر دارم.

آیت‌الله محمدی لایینی با اشاره به انگیزه بالا، روحیه خوب، فعالیت میدانی و جهادی مدیریت حوزه‌های علمیه مازندران، افزود: خسته نباید باشیم، خسته آمریکاست، دشمن ما خسته است مومن هیچوقت خسته و مایوس نمی‌شود و به بن بست نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام سالخورده و حجت الاسلام فلاح تاکید کرد: امیدواریم شاهد حضور کمی و کیفی بیشتری از مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و کمک مدیرکل قبلی به ایشان باشیم، همه ما به دنبال یک هدف هستیم، چه مرکز خدمات باشیم چه در مدیریت حوزه باید با عشق کار کنیم و زحمت بکشیم و در خدمت جامعه هفت الی هشت هزار نفره در داخل استان باشیم.

وی گفت: کار در حوزه‌های علمیه مازندران را مقدس دانست و گفت: همه عائله امام زمان (عج) هستند باید جانانه و خالصانه در خدمت امام زمان (عج) باشیم و این کار را با افتخار انجام دهیم.

این مسئول عنوان کرد: هر کسی مسئولیتی دارد باید بداند که این امانت خداست، متاسفانه گاهی دیده می‌شود که در شئون مملکت حریم رعایت نمی‌شود، در همه ادارات می‌گویند شئون اداری، اما یک طلبه در هر پست و مقامی که باشد اولین شئونش آخوندی است یعنی اول یک روحانی و شاگرد امام زمان (عج) است، پس انجام وظایف برای روحانیت خیلی سخت‌تر از دیگران است.

آیت‌الله محمدی لایینی در پایان اذعان داشت: صداقت، تلاش، ایثار و گذشت یک روحانی باید دو برابر باشد، امیدواریم که امام زمان (عج) به این سربازان مخلص و کوچک عنایت کند تا بتوانیم در مسیر دهه فجر، یوم الله ۲۲ بهمن، امانتی که شهدا به ما سپرده‌اند و در مسیر حفظ نظام انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها