امام جمعه شهرستان نائین مطرح کرد؛

برنامه‌های ابتکاری برای جذب نسل جدید به قطار انقلاب

حجت‌الاسلام«مطهرخو» گفت: برای تبیین و جذب نسل جدید به قطار انقلاب باید اجرا و عملیاتی ساختن برنامه‌های ابتکاری و مطابق روز مدنظر نهادهای مختلف باشد.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 30January 2023

برنامه‌های ابتکاری برای جذب نسل جدید به قطار انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد مطهرخو» امام جمعه شهرستان نائین امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: کمیته‌بندی‌ها و دخیل کردن همه دستگاه‌ها در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ایام الله دهه فجر بسیار خوب است و امیدواریم این نرم بخشی و نظام بخشی به عنوان یک پایه برای تمام امور مدنظر و در آینده نیز پایدار باشد.

وی با بیان اینکه نگهداری یک کار خوب و نیک، مهم‌تر از و سخت‌تر از انجام آن عمل است، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف است؛ بسیاری از افراد انقلاب کردند اما انقلابی نماندند و از قطار انقلاب پیاده شدند. بسیار مهم است که آن دسته که در این قطار باقی ماندند، حفظ و دسته‌های دیگر را به حضور در این قطار جذب کنیم و این مهم جز با تبیین مسائل و دستاوردها صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه شهرستان نائین متذکر شد: برای تبیین و جذب به قطار انقلاب باید به برنامه‌های ابتکاری و با شرایط نسل جدید روی بیاوریم؛ دشمن از آتش زیر خاکسترها، عدم تبیین‌ها و نبود برنامه‌های متناسب با نسل جدید استفاده می‌کند و ما باید باید برای این دسته افراد نیز برنامه‌ریزی کنیم.

حجت‌الاسلام مطهرخو به تبیین دستاوردهای حوزه مختلف در ادارات شهرستان اشاره و تاکید کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی در ادارات شهرستان انجام شده است اما مردم و حتی رسانه‌های خبری ما نیز از آنها اطلاع ندارند؛ باید تمام ادارات یک نفر مورد اعتماد و سخنگو را به عنوان مسئول روابط عمومی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: بعضی مسئولان روابط عمومی‌ها در ادارات، تخصص روابط عمومی ندارند؛ ضمن معرفی این مسئولان باید کلاس مرتبط با حوزه تخصصی روابط عمومی برگزار و در گروهی اختصاصی با خبرگزاری‌ها، فعالیت و دستاوردهای ادارات برای بارگذاری در رسانه‌های خبری انجام شود تا در حوزه روابط عمومی‌ها باید در دهه فجر تحول نمایانی شکل بگیرد.

امام جمعه شهرستان نائین یادآور شد: وجود سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام در ایام دهه فجر فرصت بسیار خوب و عظیمی است و استفاده از این فرصت بسیار خوب و نور در نور را غنیمت بشماریم.

«محمد کریمی» فرماندار شهرستان نائین نیز در این جلسه گفت: رساندن اخبار و دستاوردها به صورت هنرمندانه، مساله مهمی پس از مشخص کردن دستاوردهای پیش از انقلاب و پس از انقلاب در دستگاه‌ها است. بسیاری از خدمات و فعالیت‌های بزرگی در سطح شهرستان انجام شده اما هنرمندانه توسط دستگاه‌ها اعلام نشده است.

وی متذکر شد: باید امید آفرینی، بیش از پیش به مردم داده و حال مردم خوب و بهتر شود و با انتشار اخبار خوب و متعدد باید در این راستا تلاش کنیم.

در پایان جلسه اتخاذ تصمیم به منظور برگزار کردن هرچه بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ۱۸ کمیته زیر نظر ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر شهرستان نائین و ارائه برنامه‌ها و پروژه‌ها توسط مسئول کمیته‌ها و دستگاه‌ها مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها