معاون سیاسی فرماندار نهاوند:

اعتکاف باشکوه‌تر از گذشته در نهاوند برگزار شود

«کیانی» با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: باید در رونق بخشیدن و ترویج آن از هیچ کوششی دریغ نکرد.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 30January 2023

اعتکاف باشکوه‌تر از گذشته در نهاوند برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان نهاوند امروز (دوشنبه) با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران  و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

«شهروز کیانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در  این جلسه با اشاره به اهمیت اعتکاف، اظهار داشت: اعتکاف فرصتی برای شستشوی آلودگی‌های گناه، مبارزه با نفس، نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که اعتکاف را یکی از رویش‌های انقلاب دانستند باید در رونق بخشیدن و ترویج آن از هیچ کوششی دریغ نکرد.

در اين جلسه، برنامه‌هاي متنوعي براي ايجاد محيط معنوي در فضاي اعتکاف و بهره گيري از اين فرصت براي ترويج مفاهيم ارزشمند ديني، مطرح و به تصويب رسيد.

مراسم معنوي اعتکاف در روزهاي ۱۳، ۱۴و ۱۵ ماه رجب در مساجد سراسر شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار