رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

اجرای ۸۱۹ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام سلطانی گفت: به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته‌های تخصصی ۸۱۹ عنوان برنامه با بیش از ۲۵ هزار برنامه جهت اجرا در سطح استان پیش‌بینی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹ - 30January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در در نشست خبری که با هدف تشریح برنامه‌‎های دهه فجر در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امسال شعار چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» تعیین شده که سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، روز ملی فناوری فضایی، میهمانی لاله‌ها، سالروز ولادت حضرت امام علی(ع)، روز نیروی هوایی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مهمترین مناسبت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سلطانی با بیان اینکه برنامه ۱۲ بهمن امسال به علت بارش باران در روز چهارشنبه در میدان شهدا برگزار نمی‌شود تصریح کرد: این مراسم در سالن شهید بهشتی با حضور دانش‌آموزان و  سخنرانی استاندار خراسان رضوی از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و از مبدا فرودگاه مشهد رژه موتوری در هفت مسیر سطح شهر با حضور یگان‌های موتوری نیرو‌های نظامی و انتظامی و عموم مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه برنامه نورافشانی در شب میلاد امام جواد (ع)، امام علی (ع) و ۲۲ بهمن در نقاط مختلف کلانشهر مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: عصر روز پنج‌شنبه نیز آیین غبارروبی و گلباران در گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود، این ویژه‌برنامه در مشهد با محوریت گلزار شهدای بهشت رضا برگزار خواهد شد.

سلطانی با بیان اینکه در سال جاری ۲۸ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر پیش‌بینی شده است، تاکید کرد: این کمیته‌ها برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۸۱۹ عنوان برنامه با بیش از ۲۵ هزار برنامه جزئی در سطح استان را پیش‌بینی کرده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در این ایام نیز صدا و سیما ۴۵ برنامه، اتاق اصناف در ۹۴ اتحادیه، شهرداری مشهد با ۲۶۵ برنامه در کنار سایر ادارات و دستگاه‌ها فعالیت خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در ایام دهه فجر در ۶۰۰ مسجد فعال، ۸ هزار مدرسه و ۶ هزار پایگاه مقاومت و نواحی بسیج ویژه‌برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر در سطح استان خراسان رضوی یک هزار و ۲۶۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلطانی گفت: راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد شنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹ از میدان ۱۵ خرداد آغاز و راهپیمایان با سردادن شعارهای انقلابی به سمت حرم رضوی حرکت خواهند کرد و حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سخنران اجتماع پایانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار