رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ضرورت انجام اقدامات تحولی در حوزه‌های مختلف کمیته امداد/ ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان کیمته ارائه می‌شود

بختیاری با بیان اینکه هم‌اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۱۲۰ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می‌دهد، گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف در بعد فرهنگی و معنوی از وظایف این نهاد در قبال مددجویان است.
کد خبر: ۵۷۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱ - 31January 2023
ضرورت انجام اقدامات تحولی در حوزه‌های مختلف کمیته امداد/ ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان کیمته ارائه می‌شود«سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه هم‌اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۱۲۰ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می‌دهد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف در بعد فرهنگی و معنوی از وظایف این نهاد در قبال مددجویان است.
 
بختیاری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره «رز» از سوی کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد معیشت پنج میلیون عائله را عهده‌دار است که نشان از وظیفه سنگین این نهاد دارد، لذا باید در حوزه های مختلف اقدامات تحولی داشته باشیم.
 
رئیس کمیته امداد با انتشار مجموعه کتاب خاطرات امدادگران اشاره کرد و ادامه داد: کار بزرگی در بخش فرهنگی در حوزه روایت‌گری و ثبت تجربیات امدادگران شروع شده که باید پیگیری شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار