وصیت‌نامه پاسدار شهید «جعفر مبارک‌آبادی»؛

جبهه آمدن «فرار از زندگی»، «فرار از درس» و «دور شدن از خوشبختی» نیست

شهید «جعفر مبارک‌آبادی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: ای کسانی که فکر می‌کنید به جبهه آمدن یعنی فرار از زندگی، یعنی فرار از درس، یعنی دور شدن از خوشبختی، اشتباه می‌کنید؛ زیرا جهاد در راه خدا از هر چیزی بالاتر است و تا آن وقتی که جبهه‌ها احتیاج به نیرو دارند، همه آن‌ها جزئیات و مادیات است.
کد خبر: ۵۷۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 08February 2023

به گزارش گروه ساجد دفاع‌پرس، شهید «جعفر مبارک‌آبادی» پانزدهم فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. وی تا سوم متوسطه در رشته علوم اقتصادی درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. «جعفر مبارک‌آبادی» سرانجام هجدهم مرداد سال ۱۳۶۲، در قلاویزان به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت‌زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

شهید «جعفر مبارک‌آبادی» در وصیت‌نامه خود، خطاب به کسانی که فکر می‌کنند جبهه آمدن به معنای «فرار از زندگی»، «فرار از درس» و «دور شدن از خوشبختی» است، اشتباه می‌کنید؛ زیرا جهاد در راه خدا از هر چیزی بالاتر است و تا آن وقتی که جبهه‌ها احتیاج به نیرو دارند، همه آن‌ها جزئیات و مادیات است.

 

وصیت‌نامه پاسدار شهید «جعفر مبارک‌آبادی»

بسمه تعالی

«اِسْتَعِدَّ لِسَفَرِکَ وَ حَصِّلْ زادَکَ قَبْلَ حُلُولِ اَجَلِکَ»
آماده و مهیا سفر آخرت شو، قبل از اینکه عجل با تو دست و پنجه نرم کند
«امام حسین بن علی (ع)»

وصیت‌نامه

مملکت ما امروز احتیاج به جوانان غیور و مسلم و مطیع ولایت‌فقیه دارد تا انقلاب را به پیش ببرند و برای پیشبرد انقلاب توکل به خدا و اطاعت از ولی‌فقیه است و من از ولی‌فقیه خود اطاعت و فرمان و لبیک گفتم و به جبهه حق علیه باطل شتافتم تا معبود و معشوق مرا دریابم.

من برای این از تمام وجودم گذشتم که برای دنیای خود غروری نداشته باشم؛ بلکه آمدن به جبهه و هدف و مسیر را طی کردم تا در آخرت آبرویی داشته باشم. ای پدر و مادر عزیز! از این ناراحت نشوید که فرزند خود را از دست داده‌اید، خیر؛ زیرا ما از بین رفتنی نیستیم که از دست برویم؛ ما از قفسی که مکان امتحان بود به سوی الله خود شتافتیم «الله مع الصابرین» و صبر داشته باشید که خدا با صابرین است. و خواهر و برادرانم! وقتی خبر شهادت مرا شنیدید، بدون هیچ‌گونه ناراحتی و نگرانی، با صبری امام‌وار این آیه را بخوانید «انا لله و انا الیه راجعون» و از خدا برایم طلب آمرزش کنید. ای کسانی که فکر می‌کنید به جبهه آمدن یعنی فرار از زندگی، یعنی فرار از درس، یعنی دور شدن از خوشبختی، اشتباه می‌کنید؛ زیرا جهاد در راه خدا از هر چیزی بالاتر است و تا آن وقتی که جبهه‌ها احتیاج به نیرو دارند، همه آن‌ها جزئیات و مادیات است. دیگر عرضی ندارم و فقط این را بگویم که مرا در بهشت زهرا در کنار برادران شهیدم خاک کنید که مقامی بس بالا دارند.

به امید پیروزی کامل اسلام
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها