۴۴ سال افتخار/ ارشد نظامی آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری:

همبستگی نیروهای مسلح باعث یأس و ناامیدی دشمنان شده است

امیر سرتیپ دوم «میهن‌دوست» گفت: یکی از موارد نگران‌کننده برای دشمنان اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح تحت ولایت فرماندهی کل قوا است که باعث یأس و ناامیدی آنان شده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 31January 2023

نگرانی دشمنان از اتحاد و همدلی نیروهای مسلح تحت ولایت فرماندهی کل قوا امیر سرتیپ دوم «سیاوش میهن‌دوست» ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، ضمن گرامیداشت اعیاد رجب و دهه فجر اظهار داشت: از ابتدایی‌ترین روزهایی که انقلاب اسلامی رقم خورد و امام خمینی (ره) اقدامات اولیه را انجام دادند، ارتش ارتباط تنگاتنگی با ایشان داشت و مطالب ایشان را در بدنه ارتش نشر و تبلیغ می‌کردند و در همین راستا ارتش از همان ابتدای کار این موضوع را درک کرده بود که باید یک حکومت اسلامی در دنیا باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های منتهی به انقلاب ۵۷، ارتش در تمام سطوح به‌ جز در سطوح سرسپرده هماهنگی لازم را داشتند و اگر همراهی لازم صورت نمی‌گرفت، انقلاب به این سهولت به پیروزی نمی‌رسید، عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی در ارتش، نیروی زمینی و دیگر بخش‌ها از نظر تجهیزات و راهبری نیروی انسانی به‌طور کامل وابسته بودیم اما امروز خودکفایی رسیدیم و تمام قطعات، تجهیزات و حتی تانک به‌دست خودمان ساخته می‌شود.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه دشمنان به یقین رسیده‌اند که توان جنگ سخت با ما را ندارند، افزود: شاهد توطئه‌های استکبار هستیم به این دلیل که به یقین رسیده‌اند نمی‌توانند با ما وارد جنگ سخت شوند.

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست با اشازه به اینکه  دهه فجر امسال پررنگ‌تر، زیباتر و شیواتر از سال‌های قبل خواهد بود و در این ایام در یگان‌های توپخانه ۲ مورد رونمایی‌ خواهیم داشت، یادآور شد: یکی از موارد نگران‌کننده برای دشمنان اتحاد و همدلی نیروهای مسلح تحت ولایت فرماندهی کل قوا است که باعث یأس و ناامیدی آنان شده است.

وی تصریح کرد: ارتش در رکاب ولایت، فدایی مردم است و در این مسیر ولایت عین نور است که اگر نباشد ما ارزشی نخواهیم داشت.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری متذکر شد: ارتش مطابق با اصل ۱۴۳ قانون اساسی وظایفی دارد و وظیفه اصلی آن پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی است یعنی نگهبان قلعه جمهوری اسلامی است و هیچ‌کاری به حواشی داخل قلعه ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار