نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن برای سست کردن بنیان فرهنگی به میدان آمده است

آیت‌الله «عبادی» با اشاره به تلاش دشمن برای سست کردن بنیان فرهنگی جامعه و رواج قانون‌شکنی، گفت: قانون ستون اصلی حفظ جامعه است و طرح استعمارگران برای سست کردن کشور، رواج قانون‌شکنی است.
کد خبر: ۵۷۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 31January 2023

دشمن برای سست کردن بنیان فرهنگی و رواج قانون‌شکنی تلاش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با «محمد عباسی» معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در همه مقاطع انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز دشمن هر مسئله‌ای را پیش آورد مردم به خیابان‌ها آمده و دفاع کردند، بیان داشت: توطئه‌های دشمنان اسلام در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تلاش دشمن برای سست کردن بنیان فرهنگی جامعه و رواج قانون‌شکنی، مطرح کرد: قانون ستون اصلی حفظ جامعه به حساب می‌آید و طرح استعمارگران برای سست کردن هر کشوری، رواج قانون‌شکنی است و حجاب نیز از این مسئله جدا نیست لذا تنها به مسئله حجاب اکتفا نمی‌کنند بلکه این شروع ماجرا است.

آیت‌الله عبادی اضضافه کرد: فردی که مدعی می‌شود من قانون را قبول ندارم باید سایر امتیازات قانونی را از او سلب کرد لذا با قانون‌شکن باید برخورد قانونی کرد و نمی‌شود فردی فقط یک قانون را قبول نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با ادعای دمکراسی می‌خواهند عده قلیلی برای کشوری با جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفر تصمیم‌گیری کنند، تبیین کرد: دشمنان بر همه امور دست می‌اندازند چرا که می‌خواهند سلطه مطلق بر کل جهان داشته باشند و حساسیت آن‌ها نسبت به اسلام این است که اسلام برای همه چیز حرف برای گفتن دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: دولت سیزدهم با همه مشکلات به ارث رسیده از گذشته تاکنون موفق عمل کرده اما تلاش بیشتر مورد انتظار است و مسئولان باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین و پیاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار