مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

گلباران قدمگاه نمادین ورود امام‌ خمینی (ره) اجرا می‌شود

همزمان با آغاز دهه‌فجر، مراسم استقبال و گلباران قدمگاه نمادین ورود حضرت امام ‌خمینی (ره) در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 31January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جمع خبرنگاران استان  اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه‌فجر مراسم استقبال و گلباران قدمگاه نمادین ورود امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره‌ امام خمینی (ره) و یادآوری سالروز ورود امام راحل به ایران که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 شده، همه ساله به صورت نمادین در گلزارهای شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این مراسم فردا، روز چهارشنبه، دوازدهم بهمن همزمان با آغاز دهه‌ فجر از ساعت 10 در گلزار شهدای قزوین اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی از اهداف ویژه این برنامه است، افزود: در این مراسم، برنامه‌هایی مانند اجرای مارش نظامی و گلباران تصویر ورود امام راحل برگزار می‌شود.

اسمعیلی در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان قزوین برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار