مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی خبر داد؛

فعالیت ۱۵ گروه جهادی در بسیج مداحان برای خدمت به مناطق محروم

ربیعی گفت: ۱۵ گروه جهادی در بسیج مداحان سازماندهی شده که در ارائه فعالیت های جهادی به مردم و مناطق محروم پیشتاز هستند.
کد خبر: ۵۷۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 31January 2023

فعالیت ۱۵ گروه جهادی در بسیج مداحان برای خدمت به مناطق محرومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی امروز سه شنبه در دیدار مداحان بسیجی و شعرای آئینی استان مرکزی با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای تحقق فریضه مهم جهاد تبیین توانمند سازی مداحان در سطح استان در دستور کار قرار گرفته که بیش از ۵۰ برنامه و همایش تخصصی در این راستا برگزار شده و از سخنرانان برجسته نیز استفاده شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی افزود: تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز مداحان با رویکرد جهاد تبیین از دیگر اقدامات مهم است و هیئت‌های اندیشه ورز بسیج مداحان متشکل از نخبگان و کارشناسان برجسته مذهبی و پیر غلامان حسینی هستند که در مقاطع مختلف سال موضوعات و سیاست‌های این سازمان را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات در راستای نهضت مومنانه بیان کرد: ۷۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ایام الله دهه فجر و ماه رجب بین ولی نعمتان انقلاب در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود

ربیعی افزود: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان که ۲۰۰ میلیون تومان آن به شکل قرض الحسنه و ۳۰۰ میلیون تومان آن با سود ۱۸ درصد به مداحان و اعضای هیئت‌های مذهبی کادر سازی شده است.

وی ادامه داد: سرکشی و تجلیل از پیشکسوتان و پیر غلامان حسینی از برنامه‌های مستمر بسیج مداحان است که به همراه مسئولین استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری دورهمی های مداحان در راستای ایجاد مودت و وحدت و برقراری فضای نشاط انگیز برای خانواده آنها از دیگر برنامه‌های بسیج مداحان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های خدمت رسانی این سازمان در قالب اردوهای جهادی گفت: ۱۵ گروه جهادی در بسیج مداحان سازماندهی شده که در ارائه فعالیت‌های جهادی به مردم و مناطق محروم پیشتاز هستند و یکی از اقدامات آنها آماده سازی ۵ واحد مسکونی ولی نعمتان بوده است.

ربیعی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مهمترین فعالیت‌های بسیج مداحان تربیت نیروی کارآمد و انقلابی در هیئت‌های مذهبی است که در طی یک سال گذشته بیش از ۳۰۰ نوجوان با همت کارگاه‌های تخصصی بسیج مداحان تعلیم و تربیت پیدا کرده اند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار