معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستورکار ادارات باشد

«هاشمی‌مهر» گفت: لازم است بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری در اجرای برنامه‌های مربوط به این حوزه به صورت جدی در دستورکار همه ادارات باشد.
کد خبر: ۵۷۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲ - 31January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدجواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از همکاری ادارات در برگزاری برنامه‌های مربوط به حوزه ایثار و شهادت، اظهار داشت: دستگاه و ادارات همکاری خوبی در برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام داشتند.

وی افزود: لازم است موضوع ایثار و شهادت بیش از پیش توسط نهادها و ادارات و دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود و به‌ویژه با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر «جهاد تبیین»، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل‌های کنونی تشریح شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه بیشترین نقش را در حوزه جهاد تبیین بر عهده دارند، گفت: نسل‌های کنونی از رویدادهایی که قبل از انقلاب، در دفاع مقدس و در طول انقلاب اسلامی رخ داد آگاهی ندارند و لازم است برای آنها تبیین شود که چه شهدایی تقدیم کردیم تا امروز آسایش و امنیت داشته باشم.

هاشمی‌مهر با تأکید بر اینکه بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری در اجرای برنامه‌های مربوط به این حوزه باید به صورت جدی در دستورکار همه ادارات باشد، ابراز کرد: ثبت برنامه‌ها در سامانه دفاع مقدس از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه ادارات قرار گیرد تا در ارزیابی‌ها، عملکرد آنها نادیده گرفته نشود.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی تصاویر شهدا، متذکر شد: نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد که لازم است هر چه زودتر تصاویر تعویض و کار ساماندهی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار