مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

جشن توانمندسازی ۱۶ زن سرپرست خانوار از طریق بازنشستگی

«صالحی» با اشاره به اینکه جشن توانمندسازی ۱۶ زن سرپرست خانوار از طریق بازنشستگی برگزار شده است، گفت: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد از بیمه تامین اجتماعی و عشایر و روستایی برخوردارند.
کد خبر: ۵۷۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ - 31January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جشن بازنشستگی ۱۶ نفر از زنان سرپرست خانوار کمیته امداد اظهار داشت: با اقدامات انجام شده امروز یک هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد از بیمه تامین اجتماعی و عشایر و روستایی برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه واریز حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان با هدف توانمندسازی آنها صورت گرفته است، افزود: این اقدام پرفایده با حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان صورت گرفته است.

وی همچنین توانمندسازی مددجویان توسط کمیته امداد را از مهمترین دستاوردهای این نهاد انقلابی عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال در قالب سرمایه‌گذاری از طریق ارائه تسهیلات مالی کم درصد در قالب خدمات کارآفرینی و اشتغالزایی یکی از مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای کمیته در راستای خودکفایی خانواده های زیر پوشش بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار