فرماندار نهاوند خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۸۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در نهاوند

«احمدوند» از افتتاح و کلنگ زنی ۸۰ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰۵ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ - 31January 2023

افتتاح و کلنگ زنی ۸۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در نهاوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌ مناسبت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه این دهه فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره دشمنی‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته و هر چه پیشرفت‌های نظام جلوه بیشتری پیدا می‌کند، حرکات اخلال گرانه دشمن نیز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۶۵ طرح افتتاح و ۱۵ طرح کلنگ زنی‌ می‌شود، افزود: امسال ۸۰ طرح کشاورزی، آموزشی ، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

احمدوند با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال حدود ۲۴ جلسه برگزار شد و کمیته های ۲۲ گانه تشکیل شده اند، افزود: مجموع در سطح شهرستان نهاوند ۱۴۰۰ عنوان برنامه متنوع در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر امسال باید بر اساس جهاد تبیین باشد، تصریح کرد: نقش رسانه در بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها با اهمیت است و در زمینه افتتاح این طرح‌ها به اطلاع رسانی رسانه‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار