فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

اجرا ۲۳٠ عنوان برنامه در دهه فجر در سطح شهرستان نیکشهر

سرهنگ « نکوئی» از اجرا ۲۳٠ عنوان برنامه در دهه فجر در سطح شهرستان نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ - 31January 2023

اجرا ۲۳٠ عنوان برنامه در دهه فجر در سطح شهرستان نیکشهربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حسین نکوئی» فرمانده ناحیه سپاه نیکشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در دهه فجر بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه، برنامه ریزی شده که اجرا خواهدشد. اولویت برنامه‌ها در دهه فجر ۱۴۰۱ وشعار محوری، ایران استوار ۴۴ سال افتخار است. اولویت برنامه‌ها جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهادامیدآفرینی با محوریت پایگاه مقاومت بسیج و واحدهای مقاومت در سطح مدارس است. 

وی افزود: محوری ترین برنامه در این ایام، رزمایش الی بیت المقدس ۱۳ با نام شهید آرمان علی وردی که با محوریت گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر و دسته های رزمی پایگاه مقاومت است. همچنین برگزاری یادواره شهدا، محافل قرآنی که بر اساس روز شمار مشخص شده و از دیگر برنامه ها اربعین شهید گمنام که در روستای دسک برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: در ادامه برنامه ها رزمایش کمک مومنانه توزیع بیش از هزارکیسه آرد می باشد. وهمچنین توزیع لباس گرم، برگزاری بازیهای جام جهادگران که برای اولین بار در شهرستان نیکشربرگزار خواهد شد. وزیر کشت بردن و تسطیح ۲۰ هکتار از اراضی شهرستان نیکشهرتوسط گروه‌های جهادی درحال انجام است؛ همکاری گروه های جهادی در ساخت منازل محرومین، تهیه و توزیع گوشت گرم و آبرسانی به روستای حیدربند که حدود ۵ کیلومتر لوله کشی در حال انجام است که امیداست بتوانیم تا پایان دهه فجر آن را به پایان برسانیم و نیز دو عدد تانکر ۳۰۰۰۰ لیتری خریداری شده که به شرط آماده شدن جاده حیدربند تانکر ها به روستا رسانده می شود.

فرمانده سپاه نیکشهر تصریح کرد: برگزاری جشن انقلاب در مدارس(هر روز یک مدرسه و یا واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی)، نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های مقاومت، نشست های سیاسی، نشست های روشنگری و کلاس های آموزش سوادرسانه برگزار خواهد شد. 

این مقام مسئول افزود: اولین برنامه درروز دوازدهم بهمن، رژه موتوری همزمان با ورود امام خمینی رحمة الله برنامه‌ریزی‌شده وزنگ انقلاب نیزدر تمام واحد های مقاومت بسیج برگزارخواهدشد؛صبح گاههای مشترک بسیج دانش آموزی در سطح مدارس، برنامه های سبک زندگی اسلامی ویژه خواهران با موضوع آسیب های اجتماعی، ادامه پویش شهید سلیمانی(هر پایگاه مقاومت یک خدمت) ۱۵۰ خدمت در طول این دهه در مناطق و روستایی و مناطق عشایری جهت اجرابرنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ نکوئی گفت: افتتاح منازل محرومین، افتتاح یک باب مدرسه پنج کلاسه ،اردوی راهیان پیشرفت شهرستان(بازدید از کارگاه راه آهن)، همایش جشن انقلاب دانشجویی، ایستگاه صلواتی و مسابقات فوتسال دانشگاهی نیز ازسایر برنامه های دیگر جهت اجرا در سطح شهرستان نیکشهر در دهه مبارکه فجر می باشد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها