فرماندار ویژه ملایر خبر داد؛

افتتاح ۱۷۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در ملایر

«اسماعیلی» گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 31January 2023

افتتاح ۱۷۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در ملایربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ملایر به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ۱۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزش، اقتصادی و خدماتی در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۶۴ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی هفت پروژه نیز آغاز خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه افتتاح طرح توسعه شرکت کیان‌کُرد با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی از شاخص‌ترین پروژه‌های دهه فجر امسال است، گفت: با اجرای طرح توسعه شرکت کیان‌کُرد، سهم ملایر از بازار تولیدی منسوجات لاستیک کشور از ۳۵ درصد به بیش از ۵۵ درصد می‌رسد.

وی بیان داشت: سایت پرتوانگاری محصولات کشاورزی با ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ۵ میلیون دلار، در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود. همچنین سایت کیان‌وینسا که سال‌ها تعطیل شده بود، احیا و به سایت پرتوانگاری محصولات کشاورزی تغییر یافت و توافق‌های لازم و قراردادها با سازمان انرژی اتمی امضا شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به سفر استاندار همدان به این شهرستان تصریح کرد: همزمان با سومین روز دهه فجر این ۲ پروژه شاخص با حضور استاندار همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار