۴۴ سال افتخار/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

خون مطهر شهدا شجره طیبه انقلاب اسلامی را تنومند ساخت

«ناظری» گفت: خون همین شهدای والامقام بود که شجره طیبه انقلاب اسلامی را تنومند و پربار ساخت و امروز قدرت و اقتدار ایران در منطقه و جهان را از ایثار آنان می‌دانیم.
کد خبر: ۵۷۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 01February 2023

خون مطهر شهدا بود که شجره طیبه این انقلاب را تنومند ساختبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هم اندیشی در خصوص شهدا و ایثارگران سازمان محیط زیست با حضور «نسیمه السادات عنایتی» مشاور امور ایثارگران سازمان محیط زیست کشور و «محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان برگزار شد.

«محمد ناظری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این جلسه با گرامیداشت طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شهدای والامقام این مرز و بوم برای صیانت از دین مبین اسلام و دفاع از ارزش‌های این آب و خاک از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در راه امنیت، اقتدار و آبادانی این سرزمین جانشان را نثار کردند و ما امروز مدیون ایثار و فداکاری های این دلیرمردان هستیم.

وی ادامه داد: خون همین شهدای والامقام بود که شجره طیبه انقلاب اسلامی را تنومند و پربار ساخت و امروز قدرت و اقتدار ایران در منطقه و جهان را از ایثار آنان می دانیم.

این مسئول با تأکید بر حفظ حرمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پیگیر تبدیل وضعیت و استخدام ایثارگران شاغل در سازمان محیط زیست استان بود.

ناظری گفت: «شهادت» و «ايثارگری» سکه پربهايی است که در يک روی آن بايد والاترين ارزش‌های الهی را مشاهده کرد.

«نسیمه السادات عنایتی» مشاور امور ایثارگران سازمان محیط زیست کشور هم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: محیط بانان در شرایط سخت کاری که دارند با مجاهدت و از خودگذشتگی کار می کنند و حتی برخی از آن ها در جایی خدمت می کنند که صعب العبور است.

وی گفت: شهدای محیط بان در مقام ایثار جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها