دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل میراث فرهنگی استان

«واحد» با مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل دیدار و در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 01February 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیر کل میراث فرهنگی استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل صبح امروز (چهارشنبه) با «حسن محمدی ادیب» مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی به سمت مدیر کل میراث فرهنگی استان در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی با وی گفت‌وگو کرد.

واحد در این دیدار اظهار داشت: دفاع مقدس از بهترین و ارزنده ترین میراث های ماندگار تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و باید به بهترین روش ممکن از آن حراست شده و به نسل های بعدی منتقل شود.

واحد افزود: هویت ملت ایران با فرهنگ دفاع مقدس گره خورده است و هشت سال دفاع مقدس بخش جدایی ناپذیر دفتر افتخارات تاریخی مردم ایران است و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نظر دارد از تجربیات و تخصص کارشناسان موزه میراث فرهنگی استان و کشور در بحث موزه آرایی و محتوایی آن بهره مند شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل نیز گفت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وظیفه و تکلیفی همگانی است و مانند دوران دفاع مقدس باید در این راه وحدت داشته با تمام توان در کنار هم باشیم تا کشور و ملت بتوانند از برکات متنوع دفاع مقدس بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار