۴۴ سال افتخار/ فرمانده سپاه طبس:

دهه فجر بهترین فرصت برای توجه به مطالبه رهبری است

سرهنگ «خبازی» تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین نیازهای امروز کشور و نسل جدید دانست و گفت: بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «جهاد تبیین» به درستی در جامعه انجام شود ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای توجه بیشتر به این مطالبه رهبری است.
کد خبر: ۵۷۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 01February 2023

دهه فجر بهترین فرصت برای توجه به مطالبه رهبری استسرهنگ دوم پاسدار «علی خبازی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و فرهنگ بسیجی ملت در اوج اقتدار و سربلندی است و فرهنگ بسیجی مهم‌ترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین نیازهای امروز کشور و نسل جدید دانست و بیان داشت: بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «جهاد تبیین» به درستی در جامعه انجام شود ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای توجه بیشتر به این مطالبه رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تصریح کرد: اگر ما امروز در اوج اقتدار قرار هستیم به‌ خاطر رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و ما در شهرستان طبس بیش ‌از ۲هزار و ۷۰۰ رزمنده و ۲۲۱ شهید داریم که با ایثار توکل و حرکت جهادگونه خود برای نظام ما افتخار آفریدند.

سرهنگ خبازی عنوان کرد: قبل از انقلاب کشورمان در تمامی عرصه‌ها وابسته به غرب بود و در آن جهان دوقطبی غرب و شرق انقلابی شکل گرفت که درادامه نیز هیمنه دو ابر قدرت غرب و شرق را شکست و امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به بالندگی و پیشرفت رسیده‌ایم.

وی به برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: همزمان با این ایام ۱۱۰ ویژه برنامه و ۴۴ برنامه شاخص را در حوزه‌های بسيج، مساجد، محلات، آموزشگاه‌ها و پایگاه‌ها اجرایی خواهیم کرد و اولین برنامه استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی در روز ۱۲بهمن ماه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه بسيج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظيفه خود می‌داند ویژه برنامه‌هایی را برای تبيين دستاوردهای انقلاب و در راستای «جهاد تبیین» برگزار کند، افزود: برنامه‌های بسيج یک بُعد آن جنبه گراميداشت و جنبه‌ دیگر آن پيروزی انقلاب با محتوای روشنگری و بصيرتی است.

سرهنگ خبازی رژه موتوری، ویژه برنامه رویش‌های انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، اعزام تيم‌های جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محله‌ای، کمک‌های مومنانه، کاروان انقلاب، جشن بانوی نور، برگزاری مراسم چهلمین روز تدفین شهدای گمنام، گلباران مزار شهدا، یادواره‌های شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها