مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

نفوذ ابزار مهم و کاربردی دشمن برای مقابله با اسلام است

حجت‌الاسلام حسینی صدر گفت: نفوذ ابزار مهم و کاربردی دشمن برای مقابله با تعالیم اسلام است.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ - 01February 2023

نفوذ ابزار مهم و کاربردی دشمن برای مقابله با اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی صدر» ‌مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) امروز در جمع طلاب شهرستان لردگان در حوزه علمیه برادران با اشاره به وقایع تاریخی و مردم زمان حضرت موسی (ع) اظهار داشت: در زمان حضرت موسی (ع) با توجه به اینکه فرعون بسیار بی رحمانه بر آن‌ها حکومت می‌کرد و حضرت موسی (ع) بااراده خداوند برای تامین امنیت و آرامش آن‌ها تلاش می‌کرد و الطاف الهی به صورت خیلی مشهود بر آن‌ها نازل می‌شد، ولی باز عده‌ای بر آن بودند که خدای حضرت موسی نمی‌تواند زندگی خوبی را برای آن‌ها رقم بزند و دوباره به سمت بت پرستی گرایش پیدا می‌کردند، زیرا منافع خود را در این گونه برخورد‌ها می‌دیدند.

حسینی صدر ادامه داد: در زمان انقلاب اسلامی ایران عده‌ای نیز به خاطر منافع خود و پیش بردن اهداف اربابان خود، پیشرفت‌های این نظام را در نظر نمی‌گیرند و وضعیت زمان طاغوت با آن همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... را بهتر از زمان حال بازگو می‌کنند. برای اینکه وانمود کنند جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند زندگی خوبی برای مردم رقم بزند. در صورتی که زمان طاغوت با بعد از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست و پیشرفت ایران اسلامی به حدی رسیده که جزو کشور‌های برتر جهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران تمام قدرت خود را به کار گرفتند که به ملت‌ها بگویند که دین اسلام قادر به اداره امور جامعه نیست و این فرهنگ غرب و تمدن غربی است که باعث پیشرفت و ترقی جوامع می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: امروز مهمترین و کاربردی‌ترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به اسلام و جوامع اسلامی نفوذ می‌باشد که با رخنه کردن در بدنه حکومت‌ها و قسمت‌های حساس کشور سعی دارد که در تصمیم گیری‌های کلان دخالت و اهداف خود را پیاده کند و این نفوذ ممکن است در نهاد‌های انقلابی و دینی با دقت بیشتری انجام شود.

حسینی صدر نقش روحانیت در آگاه سازی جامعه و حضور در کنار مردم را بسیار مهم بیان کرد و متذکر شد: با توجه به ماموریت طلاب در جامعه اسلامی و نقش روحانیت در اسلام شناسی، این قشر جامع باید تلاش خود را چند برابر کند و با حضور در کنار مردم ضمن بیان احکام و دستورات اسلام، خود نیز یک الگوی عملی برای مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار