رئیس سازمان صداو سیما:

امیدواریم سریال حضرت موسی (ع) اوایل سال آینده مقابل دوربین برود

جبلی در مورد زمان فیلمبرداری سریال حضرت موسی (ع) گفت: امیدواریم اوایل سال آینده این سریال مقابل دوربین برود.
کد خبر: ۵۷۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 01February 2023

امیدواریم سریال حضرت موسی (ع) اوایل سال آینده مقابل دوربین برودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس صداو سیما در گفت‌وگویی پیرامون آخرین وضعیت ساخت سریال «سلمان فارسی» اظهار داشت: فصل بیزانس این سریال تقریبا مراحل نهایی را طی می‌کند، تصویربرداری در ارمنستان تمام شد و عوامل این سریال در دو لوکیشن ادامه کارهایشان را پی‌گیری می‌کنند.

جبلی افزود: فکر می‌کنم ان‌شاءالله تا اواخر فروردین یا اردیبهشت فصل بیزانس را تمام کنیم که یکی از ۳ فصل این سریال است، پس از آن وارد فصل ایران می‌شویم که دکورهایش در مناطق مختلف به ویژه شهرک غزالی در حال آماده شدن است، با تمام شدن فصل بیزانس عوامل فیلمبرداری با فاصله کمتر از یک ماه برای فیلمبرداریِ فصل ایران به این شهرک منتقل می‌شوند.

رئیس سازمان صداوسیما در مورد زمان پخش سریال ترور که با موضوع حاج قاسم سلیمانی قرار است ساخته شود، تصریح کرد: این سریال ان‌شاءالله تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آماده پخش خواهد شد قصد داشتیم که بتوانیم این سریال را در ایام شهادت فرمانده سابق نیروی قدس سپاه در سال ۱۴۰۱ پخش کنیم که متاسفانه محقق نشد.

وی با اشاره به دیگر سریال‌های رده الف صداوسیما گفت: سریال حضرت موسی (ع) هم در حال پی‌گیری است و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد کار‌های بسیار خوبی در مورد این سریال انجام شده است.

جبلی با اشاره به فن‌آوری‌های جدید به کار رفته در این سریال تصریح کرد: استفاده از این فناوری‌ها در زمان و هزینه‌های این سریال صرفه جویی کند و امیدواریم به نقطه عطفی در صنعت تولیدات فاخر تاریخی در ایران بدل شود، امیدواریم اوایل سال آینده این سریال مقابل دوربین برود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار