۴۴ سال افتخار/ در آیین آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر مطرح شد؛

استاندار سمنان: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین است

«هاشمی» گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی در خصوص سیمای قبل و بعد انقلاب اسلامی به مردم، نسل جدید، دانش آموژان و دانشجویان است.
کد خبر: ۵۷۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در آیین آغاز ویژه برنامه های مردمی ایام الله دهه مبارک فجر ١٤٠١ در شبستان اعظم حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی در خصوص سیمای قبل و بعد انقلاب اسلامی به مردم، نسل جدید، دانش آموزان و دانشجویان است.

وی تاکید کرد: امروز شاهدیم که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی نقش تاثیرگذاری ایفا می کند که تمامی این مهم را مدیون امام راحل هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه نسل جدید باید بداند که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های پزشکی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، هوافضا، نظامی و سایر موارد در چه جایگاهی بودیم، گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون شهدا، در رتبه های شاخص و برتر منطقه و جهان قرار داریم.

وی ابراز داشت: استان سمنان بیش از سه هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده که‌ می توان گفت به ازای هر پست مدیریتی در استان ۳۰ شهید تقدیم انقلاب شده و به همین‌ واسطه تمام مسئولان و مدیران باید قدردان فرصت خدمتگزاری برای مردم باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود گواهی و شهادت دادند که دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در حال خدمت است، گفت که این مساله بار مسئولیت را سنگین تر می کند و باید در جهت رضایتمندی و خدمت به مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز در دولت سیزدهم باید تلاش، کوشش و کار جهادی را برای مردم در دستور کار قرار داد، اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، هریک از وزیران معین یک استان هستند، فردا ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ استان سمنان میزبان وزیر نیرو است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه مصوبات و اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، احیاء واحدهای راکد تولیدی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد فرصت های شغلی جدید، ابرسانی به مناطق محروم، مباحث بهداشتی، تعامل و ارتباط چهره به چهره مردمی، اقدامات بسیارمطلوبی در استان انجام شد.

به گفته هاشمی، طرح های عمرانی افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۹۳ طرح بود که در سال جاری به ۷۶۵ طرح افزایش یافت و از نظر ریالی نیز ۱۴۰ درصد رشد داشته است.

استاندار سمنان متذکر شد: تعداد طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری نیز از ۳۲ طرح به ۷۱ طرح در ایام الله دهه فجر سال جاری افزایش یافته است که از نظر ریالی ۳۵۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار