مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد؛

اتحاد، انسجام و پویایی اجتماعی حاصل افزایش سطح تعاملات دستگاه‌های فرهنگی

سرتیپ دوم ستاد «نجاتی» گفت: افزایش سطح تعاملات فرهنگی در بین دستگاه‌های فرهنگی بویژه فرهنگ دفاع مقدس در تمامی سطوح جامعه موجب ارتقاء، اتحاد، انسجام و پویایی جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 01February 2023

اتحاد، انسجام و پویایی اجتماعی حاصل افزایش سطح تعاملات دستگاه‌های فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز در دیدار با «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: افزایش سطح تعاملات فرهنگی در بین دستگاه‌های فرهنگی بویژه فرهنگ دفاع مقدس در تمامی سطوح جامعه موجب ارتقاء، اتحاد، انسجام و پویایی جامعه خواهد شد.

«نجاتی» گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که برخی نقاط با نارسایی‌ها مواجه هستند. این به این دلیل است که از ارزش‌های دفاع مقدس فاصله گرفته‌اند، روحیه جهاد و خودباوری و ایثار باعث شد که دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم و پیروز نهایی جنگ تحمیلی باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مؤلفه‌هایی که انقلاب در آستانه چهل و چهارمین بهار خویش قرار گرفته است، ایثار و جانفشانی رزمندگان غیور ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن بوده است؛ در همین راستا باید دستگاه‌های فرهنگی استان با ایجاد بستری مناسب در بهره‌گیری از ظرفیت ادارات بیشترین تأثیر را در سطح جامعه داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی آمادگی دارد تا در غالب حوزه‌های فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی استان با نگاه ویژه دفاع مقدس حضور فعال و مؤثری ایفا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار