۴۴ سال افتخار/ معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری مسابقه «دستاوردهای انقلاب و نقش مساجد در پیروزی انقلاب» در تبریز

حجت‌الاسلام «مشهوری» گفت: مسابقه بزرگ تولید محتوا با موضوع «دستاوردهای انقلاب و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی» در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «وحدت مشهوری» معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه بزرگ تولید محتوا با موضوع «دستاوردهای انقلاب و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی» طی ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب موشن گرافی، استوری موشن، اطلاع نگاشت، انیمیشن و کلیپ کوتاه تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

وی ادامه داد: هیچگونه محدودیت سنی، تحصیلی و منطقه‌ای برای شرکت در این مسابقه وجود نداشته و تمامی افراد از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. اولویت امتیاز برتر نیز با آثاری خواهد بود که در سال جاری تولید شده باشند.

حجت‌الاسلام «مشهوری» گفت: اصالت اثر، منحصرا مربوط به فرد شرکت‌کننده بوده و آثار ارسالی بازگردانده نمی‌شود؛ همچنین دبیرخانه، حق استفاده از آثار برگزیده را برای خود محفوظ می‌دارد و چنانچه این امر منجر به کسب درآمدی شود، بر اساس ضوابط، تعامل صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه بزرگ لازم است تا آثار خود را به آدرس اینترنتی /b۲n.ir/fajre۴۴ ارسال کرده و یا با تهیه لوح فشرده، اثر خود را به نشانی تبریز، خیابان آزادی، معاونت فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی تحویل دهند.

وی عنوان کرد: نتایج این مسابقه در تاریخ ۱۷ اسفند مصادف با نیمه شعبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار