۴۴ سال افتخار/ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف چشمگیر است

حمیدی نژاد گفت: روزهای بسیار سختی را در جنگ تحمیلی برای مقابله با دشمنان نظام سپری کردیم و امروز ایران در حوزه تسلیحاتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده است.
کد خبر: ۵۷۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 01February 2023

پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف چشمگیر استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مسعود حمیدی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه هنرستان ساجده اهواز اظهار داشت: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که از روزهای تیره و تار قبل از انقلاب سال‌ها و قرن‌ها فاصله گرفته ایم.

وی افزود: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها با ترفندهای مختلف علیه نظام اسلامی وارد عمل شده اما هر بار شکست خورده است.

حمیدی نژاد گفت: روزهای بسیار سختی را در جنگ تحمیلی برای مقابله با دشمنان نظام سپری کردیم و امروز ایران در حوزه تسلیحاتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده است و به برکت انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف پیشرفت های چشم گیری داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دانش آموزانی را تربیت می‌کنیم که هر کدام از آنها در آینده این انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد همانگونه که در همین مدارس شهدای مدافع حرم و امنیت تربیت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها