۴۴ سال افتخار/ استاندار اردبیل:

پیام دهه فجر تلاش برای آبادانی و پیشرفت کشور است

«عاملی» گفت: پیام دهه فجر این است که همه باید با تکیه مردم و توانمندی‌های داخلی برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۷۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ - 01February 2023

پیام دهه فجر تلاش برای آبادانی و پیشرفت کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم زنگ انقلاب با حضور «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل و جمعی از مقامات استانی در مدرسه دخترانه آیت‌الله «مروج» به صدا درآمد.

استاندار اردبیل در این آیین با بیان اینکه آینده جهان را علم تعیین می‌کند، گفت:کشور‌هایی که درصدد جذب نخبگان هستند برای تولید ثروت و پیشرفت تلاش می‌کنند.

سیدحامد عاملی گفت: اتفاق مبارکی که در دهه فجر رخ داد، اتکا کشور به مردم بود کما اینکه در جنگ تحمیلی نیز یک وجب از خاک را واگذار نکردیم، زیرا حاکمیت به مردم تکیه کرد.

استاندار اردبیل افزود: اکنون حاکمیت پشتیبان مردم است و مردم نیز خواسته‌ها و مطالباتش از حکومت را بیان می‌کند، اما اعتراض و بیان مطلب از شبکه‌های خارجی که قصد تفرقه افکنی در کشور را دارد، روش درستی نیست.

عاملی خاطرنشان کرد: باید حاکمیت با تمام توان به مردم خدمت کند و حرف‌ها را بشنود تا خواسته‌های مردم دستاویز فتنه‌گری‌های دشمن نگردد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه و اهمیت خانواده گفت: اگر خانواده دچار مشکل شود، جامعه هم به تبع آن دچار مشکل خواهد شد و شاهد هستیم که دشمن برای مقوله عفاف و حجاب که از بنیان‌های خانواده و جامعه است، برنامه‌ریزی می‌کند.

این مسئول با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش اضافه کرد: متاسفانه وضعیت درسی دانش‌آموزان مناسب نیست و مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و مدارس برای بالا بردن میانگین نمرات دانش‌آموزان باید بیشتر تلاش کنند.

استاندار اردبیل همچنین از دانش‌آموزان خواست برای ارتقای آموزش و میانگین نمره راهکار ارائه دهند و گفت: به ۱۰ نفر که در این زمینه راهکار و برنامه ارائه دهند جایزه نقدی داده خواهد شد.

اجرای سرود، قرائت میثاق نامه و تجلیل از دانش‌آموزان، بازدید از نمایشگاه عکس و دستاورد‌های دانش‌آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار