۴۴ سال افتخار/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی استکبار جهانی را نابود خواهد کرد

حجت‌الاسلام «کمالی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به چالش بکشاند و منجر به سقوط آن شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر الهی را برآورده کرد و این انقلاب نابودگر استکبار جهانی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ - 01February 2023

انقلاب اسلامی استکبار جهانی را نابود خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن در بیرجند، اظهار داشت: در سال ۱۳۴۲ وقتی اعضای هیئت مؤتلفه از معمار کبیر انقلاب پرسیدند شما چه هدفی از انقلاب دارید، پاسخ دادند؛ «پیروزی قیام، بیداری اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور» از اهداف این نهضت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به چالش بکشاند و منجر به سقوط آن شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر الهی را برآورده کرد و این انقلاب نابودگر استکبار جهانی خواهد کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: ایشان همچنین هنگامی که در تبعید بودند در پاسخ به سؤال مامور ساواک که گفت؛ سربازان شما کجا هستند که می‌خواهید انقلاب کنید؟ فرمودند؛ «سربازان ما در گهواره‌های مادرانشان هستند».

حجت‌الاسلام کمالی با تأکید بر اینکه در دوران جنگ تحمیلی دیدیم که این سربازان با دشمنان چه کردند، افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت همان بود که در غدیر توسط پیامبر اکرم (ص) جانمایی شد و امام خمینی(ره) با تحقق آن، استکبار جهانی را به چالش کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار