44 سال افتخار/ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی:

انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد

«ذوالفقاری» گفت: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار به مسیر خود حرکت می‌کند و باعث بیداری مسلمانان و ملت‌های جهان شده است.
کد خبر: ۵۷۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 01February 2023

انقلاب اسلامی ایران مصمم در مسیر و استراتژی خود در حرکت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، در نخستین روز از دهه مبارک فجر آئین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استان آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در مدرسه نوالزهرا ارومیه برگزار شد.

«جعفر ذالفقاری» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: امروز بعد از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تقابل آشکار با قدرتهای استکباری به جایی رسیده ایم که هیچ راهی جز قبول مواضع ایران ندارند.

وی با گرامیداشت مقام شامخ شهدا افزود: ملت ایران همچنان در مسیر آرمان های شهدا ثابت قدم هستند و با گام های استوار و تبیین روشنگرانه در راه دفاع و حراست از اهداف و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

ذوالفقاری اظهار داشت: امروز یکی از اهداف دشمنان نا امید کردن ملت ایران با تبلیغات دروغین است تا بدین وسیله حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را وارونه جلوه دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: قطع یقین این تفکرات شیطانی دشمنان راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی ایران مصمم به مسیر و استراتژی خود ادامه می دهد و باعث بیداری مسلمانان و ملت های جهان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار