۴۴ سال افتخار/استاندار همدان:

جنایات رژیم شاهنشاهی را به دانش آموزان بگویید

«قاسمی‌فرزاد» گفت: بهتر است که دانش‌آموزان موزه عبرت تهران را ببینند و بدانند که رژیم شاهنشاهی چه اقدامات و جنایاتی انجام داده‌ است. 
کد خبر: ۵۷۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 01February 2023

جنایات رژیم شاهنشاهی را به دانش آموزان بگوییدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز (چهارشنبه) در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر ضمن حضور در آموزشگاه شهید «کورکچی» و به صدا درآوردن زنگ انقلاب، اظهار داشت: امام راحل از ابتدای نهضت جمهوری اسلامی، تلاشش بر این بود که شاه را بر مدار درستِ حکومت‌داری بیاورد. 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در پی آن بود که شاه، بر فرهنگ‌ و ارزش‌های جامعه احترام بگذارد، افزود: رژیم شاهنشاهی، ثروت این مملکت را غارت و در راه بیگانگان هزینه می‌کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: این در حالی است که در آن زمان، شهر‌ها و روستا‌های ایران در فقر و فلاکت زندگی می‌کردند و بعد از انقلاب اسلامی آباد شدند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است که دانش‌آموزان موزه عبرت تهران را ببینند و بدانند که رژیم شاهنشاهی چه اقدامات و جنایاتی انجام داده‌ است. 

استاندار همدان یادآور شد: دو هزار و پانصد سال زیر یوغ نظام شاهنشاهی بودیم که همه آن‌ها جنایت‌کار بودند تا اینکه امام راحل آمد و افراد خداترس را بر این کشور حاکم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال حذف موجودیت ایران هستند، متذکر شد: آن‌ها نه تنها با قرآن و اسلام، بلکه با کشور ایران هم دشمنی دارند و می‌خواهند آن را از بین ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها