۴۴ سال افتخار/ استاندار خراسان رضوی:

دانش‌آموزان نسبت به انقلاب اسلامی تعلق خاطر دارند

«نظری» گفت: حضور امروز دانش‌آموزان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی این پیام را برای دشمنان انقلاب اسلامی به‌همراه دارد که این قشر جامعه نسبت به انقلاب، نظام اسلامی و یادگار شهدا تعهد و تعلق خاطر دارند.
کد خبر: ۵۷۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب و آغاز جشن‌های ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب با حضور «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، مسئولین لشکری و کشوری و همچنین پنج هزار دانش‌آموز دهه نودی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد نواخته شد.

نظری در این مراسم اظهارداشت: به عنوان فردی که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی خود دانش‌آموز بودم نکته‌ای را به دانش‌آموزان یادآوری می‌کنم، دانش‌آموزان این افتخار و توفیق را دارند که در جریان نهضت امام خمینی (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام الهی سهم بسزایی داشتند و در طو‌ل 44 سالی که از عمر نظام مقدس اسلامی می‌گذرد در حفاظت از آن نقش تعیین‌کننده و ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: شاهد این ادعا تقدیم بیش از ۳۳ هزار شهید دانش‌آموز خصوصا در دفاع مقدس است. البته در تمام صحنه‌هایی که نظام اسلامی نیاز به حضور گسترده دانش‌آموزان داشته، این قشر در تمام عرصه‌ها در میدان حاضر می‌شدند و از نظام اسلامی دفاع می‌کردند.

استاندار خراسان رضوی گفت: حضور امروز دانش‌آموزان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی این پیام را برای دشمنان انقلاب اسلامی به‌همراه دارد که این قشر جامعه نسبت به انقلاب، نظام اسلامی و یادگار شهدا تعهد و تعلق خاطر دارند.

این مسئول ادامه داد: نسل جوان، نوجوان و نسل‌های بعد این مسیر را دنبال خواهند کرد لذا امیدواریم در این مأموریت، رسالت و وظیفه موفق باشید. یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم و امیدواریم همه بتوانیم راه شهیدان را دنبال کنیم.

نظری با بیان این مطلب که اسلام تضمین حضور مردم، آزادی و استقلال است عنوان داشت: شعار پایه‌ای امام خمینی(ره) و نظام اسلامی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود، یکی از شعار‌های مهم کشور قبل از انقلاب دست‌یابی به استقلال بود، زیرا کشور مستقل نبود و مردم در تعیین سرنوشت خود نقشی نداشتند وجود نداشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور در انتخابات متعدد به‌صورت مستقیم در سرنوشت خود سهیم بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار