۴۴ سال افتخار/ با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت

سرهنگ «کاظمی» با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ - 01February 2023

تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مردم استان گلستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را به مردم شهیدپرور و انقلابی استان گلستان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، نقطه عطفی در جهان معاصر بود که کرانه‌های تاریخ را روشن ساخت و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند و سبب ریشه کن شدن یکی از رژیم‌های وابسته به دنیای استکبار و دگرگونی بزرگ در جامعه بشری گشت.

حال که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، استکبار جهانی در صدد کمرنگ جلوه دادن ره‌آورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است، فرصت مناسبی است تا پیشرفت‌های کم‌نظیر «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه‌های مختلف نشان دهیم.

برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، تجدید پیمان و میثاق با شهدا و امامین انقلاب می‌باشد.

هوشیار باش در برابر تهدید‌های دشمنان که از ابتدای انقلاب تا کنون دست از دشمنی نکشیده و از هر روشی برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی مردم ایران استفاده کرده است که اغتشاشات چند ماه گذشته یک نمونه از جنگ تمام‌عیار آن‌ها بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب نقشه بسیار دقیقی توسط دشمنان جهت ضربه اساسی به نظام اسلامی، برای مردم ایران ترسیم شده بود، اما محاسبه غلطی داشتند و آن هم عدم ارزیابی درست مردم مسلمان و انقلابی ایران بود، محاسبه غلط آن‌ها، وفاداری مردم غیور و انقلابی به میهن اسلامی بود.

امروز ما همچنان حافظ و منادی انقلاب اسلامی هستیم و این ایّام و پیام آن همچنان در حافظه و تاریخ ملت ما جاودانه مانده و الهام‌بخش ملت بزرگ ما تا رسیدن به قله‌های عظمت، سربلندی و اقتدار خواهد بود.

اینجانب به سهم خود آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شریف ایران، خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و به عموم مردم عزیز استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها