۴۴ سال افتخار/

بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم گلباران شد

بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم همزمان با سالروز ورود ایشان به میهن اسلامی با حضور قشر‌های مختلف گلباران شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ - 01February 2023

بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم گلباران شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم گلباران بیت تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در قم امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در سالروز ورود آن امام عظیم الشان به میهن اسلامی با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح استان، مدیران استانی، خانواده‌های معظم شهدا و پسشکسوتان دفاع مقدس در قم برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع کردند، سپس مسیر حرم مطهر تا بیت تاریخی امام راحل را در حالی که شاخه‌های گل در دست داشتند و شعار‌های انقلابی سر می‌دادند، پیمودند.

آیت الله «سیدمحمد سعیدی» امام جمعه قم طی سخنانی در آغاز این مراسم حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) اظهار داشت: در دهه فجر باید به موضوع اتحاد و انسجام تاکید شود و دشمن بر روی همین موضوع متمرکز شده است تا وحدت از جامعه برچیده شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: نقشه‌های دشمنان در سایه تفرقه رخ می‌دهد که با حفظ وحدت می‌توان از فتنه‌ها عبور کرد و یک صف در مقابل دشمنان ایستاد.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید با تلاش شبانه روزی در راستا خدمت به مردم بزرگ ایران توسعه و پیشرفت این کشور را دنبال کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه امام راحل از ابتدا تا آخر عمرشان بر این امر دغدغه داشتند که نظام توحید را در این کشور مستقر شود افزود: روزی که امام راحل به ایران آمد بسیاری از مردم بدون آنکه کسی به آن‌ها بگوید وارد میدان شدند و به استقبال امام راحل رفتند و ارادت خود را نشان دادند.

این مراسم با اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط گروه رزم نوازان سپاه، اجرای گروه سرود دانش آموزی و ادای احترام به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی همراه بود؛ در پایان، اسم بود؛ در ادامه حاضران با اهداء شاخه‌های گل به تمثال مبارک امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

در بیت تاریخی امام راحل نیز نمایشگاه عکسی از زندگی و مبارزات بنیانگذار انقلاب اسلامی برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار