۴۴ سال افتخار/ پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس گیلان به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر:

انقلاب اسلامی الگویی برای تمام کشورهای دربند استبداد است

سرهنگ «حبیبی» با صدور پیامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ - 01February 2023

انقلاب اسلامی الگویی برای تمام کشورهای دربند استبداد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی را در گوش و جان ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان طنین‌انداز کرد و الگویی جامع و کامل برای کشور‌های در بند استبداد و ظلم است و توانسته ایدئولوژی استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

همچنین تقارن میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) در دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان و کشورمان سراسر شادی و شور است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین و نظام و تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌های بیش از چهاردهه انقلاب اسلامی به مردم و به ویژه نسل جوان و دهه هشتادی و نودی انجام شود.

بدون شک در آستانه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران می‌توانیم با بلند همتی و نوآوری برای فعال‌سازی بستر‌های نوین و حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و بهره‌گیری از شرکت‌های نوظهور دانش‌بنیان و رشد بی نظیرعلم وفناوری و... در راستای گام دوم انقلاب، با تکیه بر آینده‌نگری مورد توجه ویژه مسئولین امر قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران و مردم بابصیرت گیلان و به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران و همه پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها