۴۴ سال افتخار/

نواخته شدن «زنگ انقلاب» در مدارس قم

زنگ انقلاب و آغاز جشن‌های دهه فجر همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس قم نواخته شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ - 01February 2023

نواخته شدن «زنگ انقلاب» در مدارس قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آئین نواخته شدن زنگ انقلاب امروز ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس قم و به صورت استانی در دبیرستان نمونه دولتی ایزدی ناحیه ۲ قم نواخته شد.

در مراسم فوق «علیرضا رحیمی» مدیر کل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام جواد «علیه السلام» و همچنین چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی برای نوجوانان و جوانان است تا فلسفه جشن‌های این ایام را بهتر درک کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم گفت: امروز سیطره و تسلط جهان خواران دنیا و در رأس ان آمریکا بر ایران اسلامی از بین رفته است که این به برکت استقلال خواهی و شهادت طلبی ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کشور‌هایی که خود تحت سلطه کشور‌های اروپایی، ما را در عرصه‌های مختلف تحریم مادی و غیر مادی نموده اند به واسطه‌ی پیشرفت‌هایی که با جوانان مستعد و متعهد ایرانی داشته ایم برای خرید تکنولوژی و تجهیزات به جمهوری اسلامی ایران رجوع کرده اند.

رحیمی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، ظهور خلاقیت و ابتکار در جوانان بوده است که برای ساخت کشور با قدرت به میدان آمده اند و هر روز وابستگی آن به قدرت‌های خارجی کاهش می‌یابد و بر عزت، صلابت و اقتدار آن افزوده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم در پایان خطاب به دانش آموزان استان تصریح کرد: هوشیار باشید تا روحیه کاوشگری در نسل جدید دانش آموزان نباید با ترفند‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب منحرف شود و دستاورد‌های کشور را در نگاه آنان حقیر کند.

به طور مشابه، زنگ انقلاب در مراسم دیگری با حضور نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یکی از مدارس ناحیه ۳ قم نواخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار