۴۴ سال افتخار/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه آب شرب روستایی در استان کرمان به‌مناسبت دهه فجر

سردار «نظری» گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه محرومیت‌زدایی در حوزه آبرسانی شرب به روستا‌های استان کرمان در هفته آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 01February 2023

افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه آب شرب روستایی در استان کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر امسال در سپاه ثارالله استان کرمان با شعار محوری «ایران استوار و ۴۴ سال افتخار» برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با رویکرد تبیینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمت‌رسانی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: برگزاری بیش از ۵۰ محور برنامه در این ایام در استان کرمان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سه حوزه محله‌محور، مدرسه‌محور و اقشار تخصصی پیش‌بینی شده است، گفت: بیش از ۲ هزار برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه عمده برنامه‌های ما در حوزه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ برنامه محرومیت‌زدایی در حوزه آبرسانی شرب به روستا‌های استان کرمان در هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن محرومین، اهدای جهیزیه و کمک‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است، افزود: برگزاری رویدادها، پویش‌ها، جشنواره‌ها، یادواره‌های شهید و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در این دهه برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و گفت: ارائه خدمات و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ سال پیروزی انقلاب و مقایسه آن با قبل از انقلاب در برنامه است.

وی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ابراز داشت: همه برنامه‌های تولیدی این ایام در فضای مجازی برای استفاده بیشتر نسل جدید با خدمات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، دستاورد‌ها و خدمات دولت و سایر نهاد‌ها است.

سردار نظری با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور دفاع مقدس در این ایام در حال برگزاری است، افزود: دانش آموزان خواهر ما در این ایام در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت، بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان ما در معادن و صنایع حاضر شده و با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعتی و معدنی استان آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار