۴۴ سال افتخار/ مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد؛

افتتاح ۵۱ پروژه ورزشی در هرمزگان به‌مناسبت دهه فجر

«خادمی‌نسب» گفت: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۵۱ پروژه ورزشی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و بیش از ۴۷۳ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 01February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «مظفر خادمی نسب» مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه، ساعت ۷ صبح روز جمعه (۱۴ بهمن) از محل پشت فرمانداری (نیم دایره) تا بوستان غدیر (زیرپرچم) به مسافت ۲ و نیم کیلومتر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما، تصریح کرد: حدود ۲ ساعت همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان بندرعباس به‌صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین هم استانی‌ها، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت‌های بندرعباس در حوزه‌های مختلف گردشگری، تاریخی، تفریحی است.

وی توسعه زیرساخت‌ها را یکی از اساسی‌ترین و مؤثرین اقدامات در حوزه ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۵۱ پروژه ورزشی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و بیش از ۴۷۳ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

خادمی‌نسب با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) روز پدر، عنوان کرد: در این همایش ۴۴ دوچرخه حرفه‌ای، ۴۴ بسته ورزشی و دیگر جوایز ارزنده‌ای به شرکت‌کنندگان در این مراسم اهدا خواهد شد و همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی نیز به همین مناسبت برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: علاقمندان به حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده آن می‌توانند نسبت به دریافت تعرفه رایگان این همایش از مجموعه‌های ورزشی تختی، حجاب، هفت تیر، خلیج فارس و پایگاه‌های بسیج و مساجد اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار