۴۴ سال افتخار/ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مکتب امامین انقلاب اسلامی دشمن را در همه راهبردها زمین‌گیر کرده است

سردار کریمی گفت: مکتب امامین انقلاب اسلامی دشمن را در همه راهبرد‌ها زمین‌گیر کرده و دشمن در برابر اقتدار ملت ایران در اوج ناتوانایی است.
کد خبر: ۵۷۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ - 01February 2023
مکتب امامین انقلاب اسلامی دشمن را در همه راهبردها زمین گیر کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (چهارشنبه) در نشست شورای اداری شازند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی است که با رهبری حکیمانه و شجاعانه امام خمینی (ره) رقم خورد و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه عظیم مردمی به اوج اقتدار و سربلندی رسیده است.

وی افزود: امروز دشمنان نمی‌توانند اقتدار و استقلال ایران اسلامی را ببینند و به وضوح به اقتدار ایران اعتراف می‌کنند و ایران را بازیگر اصلی شکل‌گیری نظم نوین جهانی می‌دانند و لذا در برابر ملت ایران آرایش جنگی گرفته‌اند و جنگ ترکیبی علیه مردم ایران را انداخته‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی رساندن جوانان و مردم به خودباوری است، گفت: ملت ایران ما می‌توانیم را در مکتب امام خمینی (ره) به خوبی آموختند و تحقق جهاد در بخش‌های مختلف دستاورد‌های عظیمی خلق کرده و این به برکت روحیه ما می‌توانیم است.

وی بیان کرد: اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم و جوانان در صحنه‌های جهاد رقم خورده و حضور باشکوه مردم و جوانان نشان از زنده بودن آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتوانه عظیم مردمی است.

سردار کریمی ادامه داد: جنگ ترکیبی آخرین راهبرد دشمنان علیه ملت ایران برای جلوگیری از پیشرفت کشور بود که از یک سو ضربه به معیشت مردم و جنگ اقتصادی و از سویی دیگر جنگ شناختی با چاشنی عملیات روانی اهداف شوم خود را پیش می‌بردند که با بصیرت و آگاهی مردم و حضورشان در صحنه شکست خوردند و البته باید جهاد تبیین برای نسل جدید را جدی گرفت.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین یک روایت مستمر، خلاقانه و همراه با ابتکار عمل برای تبیین اقدامات، دستاورد‌ها و حماسه‌های هویت‌ساز است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مکتب امامین انقلاب اسلامی دشمن را در همه راهبرد‌ها زمین‌گیر کرده و دشمن در برابر اقتدار ملت ایران در اوج ناتوانایی است و امروز راه پیشرفت کشور در گرو عملیاتی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار