فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی:

اتحاد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران کمر دشمن را می‌شکند

«امیر محمد شفیعی» گفت: موفقیت و اتحاد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در گرو گوش به فرمان بودن ولایت فقیه است و حفظ این اتحاد ما کمر دشمن می‌شکند.
کد خبر: ۵۷۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرتیپ دوم ستاد امیر«حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی آنجا در استان های قزوین و زنجان در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسامی فرمودند: «دفاع مقدس جهاد بزرگ دینی و ملی ملت ایران بود. ملت ایران روح اعتماد به نفس ملی را به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی هشت سال دفاع قدرتمندانه توانست در خود تقویت کند، توانست استعدادها را در خود شکوفا کند، توانست ظرفیتهای ناشناخته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی خود را بشناسد. جوانهای ما در جنگ تحمیلی، چه در نیروهای مسلح - ارتش و سپاه - و چه در بسیج عظیم مردمی - بسیج مستضعفان - توانستند چهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را از ایران نشان بدهند که ده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها سال بود - شاید بشود گفت دویست سیصد سال بود - که از ایران چنین چهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای دیده نشده بود.»

وی با اشاره به اینکه انقلاب به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و هشت سال جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند تا بتوانند این نظام را ساقط کنند، افزود: دفاع مقدس مختص همه ملت ایران است و در این مهم نقش دارند.

وی در ادامه اتکا به خود و خودباوری را از ثمرات دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران از مرزهای کشور فراتر رفته و خط دفاعی ما هر جایی است که مظلومی وجود داشته باشد.

امیر شفیعی با بیان اینکه امریکا و اسرائیل برای منطقه تهدید هستند نه ایران اسلامی، تصریح کرد: ما توانسته ایم امروز هر مانعی را کنار بزنیم و تا نیروهای مسلح و قدرت دفاع جمهوری ایران اسلامی است هیچ نیروی یارای مقابله سخت با ما را ندارد.

فرمانده ارشد آجا در استانهای قزوین و زنجان تأکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای بازدارندگی و دفاع است و نیروهای مسلح همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در گوش به فرمان بودن ولایت فقیه اعلام کرد و گفت: اگر همه نهادها و ارگان های کشور ولایتمدار و فرمایشات ایشان را اجرا کنند موفق خواهند بود.

امیر شفیعی متذکر شد: هر گروه، فرد و کشوری بخواهند به ما تجاوز کند با نثار جان خود از کشور دفاع خواهیم کرد و با شهدا بیعت می بندیم که پایبند به آرمان های شما بوده و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار